کد خبر : 41644
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 آگوست 2015 - 19:49
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای توافق رئال‌مادرید و منچستریونایتد بر سر انتقال دخه‌آ بسته هستند

توافق رئال‌مادرید و منچستریونایتد بر سر انتقال دخه‌آ

توافق رئال‌مادرید و منچستریونایتد بر سر انتقال دخه‌آ

دو باشگاه رئال‌مادرید و منچستریونایتد بر سر انتقال داوید دخه‌آ به سانتیاگو برنابئو به توافق رسیدند. به گزارش اهروصال، شبکه تلویزیونی «ESPN» آمریکا خبر داد؛ دو باشگاه رئال‌مادرید و منچستریونایتد بر سر انتقال داوید دخه‌آ به سانتیاگو برنابئو به توافق رسیده‌اند و این دروازه‌بان اسپانیایی در ازای رقمی در حدود ۳۵ میلیون یورو به کهکشانی‌ها





دو باشگاه رئال‌مادرید و منچستریونایتد بر سر انتقال داوید دخه‌آ به سانتیاگو برنابئو به توافق رسیدند.

به گزارش اهروصال، شبکه تلویزیونی «ESPN» آمریکا خبر داد؛ دو باشگاه رئال‌مادرید و منچستریونایتد بر سر انتقال داوید دخه‌آ به سانتیاگو برنابئو به توافق رسیده‌اند و این دروازه‌بان اسپانیایی در ازای رقمی در حدود ۳۵ میلیون یورو به کهکشانی‌ها ملحق می‌شود. رسانه‌های انگلیسی گزارش داده‌اند که این دروازه‌بان ۲۴ ساله که در فصل جاری در هیچیک از بازی‌های منچستریونایتد به میدان نرفته، شب گذشته راهی مادرید شده تا قراردادش را با رئال نهایی کند.

شبکه تلویزیونی «TVE » اسپانیا هم گزارش داد؛ دو باشگاه رئال‌مادرید و منچستریونایتد در این زمینه به توافق دست یافته‌اند و این انتقال با رقمی در حدود ۲۵ میلیون پوند عملی می‌شود. بر اساس این گزارش کیلور ناواس، دروازه‌بان کاستاریکایی رئالی‌ها هم جزو این انتقال است و قرار است وی به نوعی با دخه‌آ مبادله شود، البته رقم ۲۵ میلیون پوند هم به منچستری‌ها پرداخت می‌شود.

دخه‌آ که یک سال از قرارداد فعلی‌اش با منچستریونایتد باقی مانده، پنج سال پیش در ازای ۱۷٫۸ میلیون پوند از اتلتیکومادرید به جمع سرخپوشان اولدترافورد پیوست. او در فصل گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و به انتخاب بازیکنان و هواداران منچستریونایتد به عنوان بهترین بازیکن فصل این تیم انتخاب شد.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.