کد خبر : 41631
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 آگوست 2015 - 19:46
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آکادمی تیراندازی ارومیه پس از ۶ سال افتتاح شد بسته هستند

آکادمی تیراندازی ارومیه پس از ۶ سال افتتاح شد

آکادمی تیراندازی ارومیه پس از ۶ سال افتتاح شد

رئیس هیئت تیراندازی آذربایجان‌غربی گفت: آکادمی تیراندازی ارومیه پس از گذشت ۶ سال با حضور معاون حقوقی وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد. به گزارش اهروصال، محمد آهندوست در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به افتتاح آکادمی تیراندازی ارومیه پس از گذشت ۶ سال با حضور معاون حقوقی وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت:





رئیس هیئت تیراندازی آذربایجان‌غربی گفت: آکادمی تیراندازی ارومیه پس از گذشت ۶ سال با حضور معاون حقوقی وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

به گزارش اهروصال، محمد آهندوست در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به افتتاح آکادمی تیراندازی ارومیه پس از گذشت ۶ سال با حضور معاون حقوقی وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: این آکادمی، نخستین سالن سرپوشیده تیراندازی خفیف کشور به شمار می‌رود.

رئیس هیئت تیراندازی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه برای بهره‌برداری از این آکادمی که در ۱۲۰۰ متر مساحت بنا شده، ۱۲ هزار میلیون ریال اعتبار صرف شده است گفت: این آکادمی قابلیت برگزاری مسابقات در ۴ رشته اسلحه خفیف شامل یک رشته بانوان در تپانچه استاندارد ۲۵ متر و سه رشته آقایان شامل تپانچه ۲۵ متر استاندارد، سنتر فایر و راپید فایر را دارا است.

آهندوست بیان کرد: این سالن باید از ۶ تا ۷ سال گذشته به بهره‌برداری می‌رسید و در این باره مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان و نیز مدیر کل گذشته این اداره کل، زحمات بسیاری برای به ثمر رسیدن آن کشیدند.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی تیراندازی در سطح استان فعال هستند تصریح کرد: به غیر از ارومیه، در شهرستانهای خوی، ماکو، مهاباد و سلماس این رشته ورزشی فعال است.

رئیس هیئت تیراندازی آذربایجان‌غربی به بیان مهمترین مشکلات این رشته ورزشی اشاره کرد و افزود: متاسفانه به غیر از استان، در سطح کشور نیز با مشکل نبود تجهیزات حرفه‌ای و به روز ورزش تیراندازی مواجه هستیم چون متاسفانه با وجود اینکه اطلاعاتمان به روز است اما تسلیحات تیراندازی استان و کشور استهلاکی است.

آهندوست با ابراز خرسندی از اینکه آذربایجان‌غربی هم‌اکنون از رتبه ۲۴ کشور به رده سوم در رشته تیراندازی ارتقاء یافته است گفت: با توجه به وضعیت مناسب استان در این رشته ورزشی، امیدواریم امسال میزبانانی مسابقات قهرمانی کشور را بر عهده بگیریم.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.