کد خبر : 40667
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 25 آگوست 2015 - 14:07
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای به دلیل شرایط نامناسب جوی، قهرمانی مسابقات جهانی را کسب نکردیم بسته هستند

به دلیل شرایط نامناسب جوی، قهرمانی مسابقات جهانی را کسب نکردیم

به دلیل شرایط نامناسب جوی، قهرمانی مسابقات جهانی را کسب نکردیم

نایب قهرمان مسابقات جهانی تیر و کمان لهستان گفت: من از مسابقات بسیج به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شدم و سپس به مسابقات جهانی راه پیدا کردم اما به دلیل شرایط نامناسب جوی قهرمانی مسابقات جهانی را کسب نکردیم. به گزارش اهروصال، افسانه شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره مسابقات جهانی





نایب قهرمان مسابقات جهانی تیر و کمان لهستان گفت: من از مسابقات بسیج به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شدم و سپس به مسابقات جهانی راه پیدا کردم اما به دلیل شرایط نامناسب جوی قهرمانی مسابقات جهانی را کسب نکردیم.

به گزارش اهروصال، افسانه شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره مسابقات جهانی تیرو کمان اظهار داشت: این مسابقات در بالاترین سطح در ۲ بخش مردان و زنان و ۲ مرحله در کشورهای دانمارک و لهستان برگزار شد.

وی افزود: در این دوره تمامی کشورهای صاحب نام در این رشته مانند روسیه، دانمارک و ایتالیا حضور داشتند و در بخش خواهران در مرحله نخست که به میزبانی دانمارک برگزار شد به دلیل شرایط نامناسب جوی نتوانستیم به موفقیت برسیم هرچند آقایان در این مرحله صاحب طلای تیمی شدند.

این بانوی بسیجی ورزشکار و نایب قهرمانی مسابقات جهانی تیر و کمان گفت: برخلاف مرحله نخست، در کشور لهستان و در مرحله دوم رقابت‌ها بانوان کشور موفق شدند مدال نقره مسابقات را در قسمت میکس تیم تصاحب کنند.

وی با تقدیر از همکاری‌های باشگاه مقاومت در کسب این موفقیت بیان کرد: رشته تیر و کمان از جمله رشته‌هایی است که کمتر به آن پرداخته می‌شود و به همین دلیل عموم افراد آشنایی چندانی با آن ندارند و در این شرایط فعالیت و حمایت‌های باشگاه‌هایی مانند مقاومت از ورزشکاران تیروکمان می‌تواند سبب رشد و توسعه این رشته مدال‌آور باشد.

شفیعی با اشاره به نقش بسیج در دستیابی وی به جایگاه برتر ورزشی تصریح کرد: من از مسابقات بسیج به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شدم و سپس به مسابقات جهانی راه پیدا کردم و در اصل ۸ سال حضورم در بسیج و آشنایی با روحیه بسیجی عامل این موفقیت بود.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.