کد خبر : 40384
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آگوست 2015 - 23:10
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سرقت ۹۰ میلیونی پس از آزادی از زندان! بسته هستند

سرقت ۹۰ میلیونی پس از آزادی از زندان!

سرقت ۹۰ میلیونی پس از آزادی از زندان!

با توجه به ادله دیجیتالی کشف شده ، کارشناسان پلیس فتا یکی از متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضایی، وی دستگیر شد. به گزارش نامه نیوز، سه سارقی که پس از آشنایی در زندان و با طراحی نقشه قبلی، از حساب رئیس شرکتی در ملارد غرب استان تهران ، ۹۰ میلیون ریال به سرقت





با توجه به ادله دیجیتالی کشف شده ، کارشناسان پلیس فتا یکی از متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضایی، وی دستگیر شد.
به گزارش نامه نیوز، سه سارقی که پس از آشنایی در زندان و با طراحی نقشه قبلی، از حساب رئیس شرکتی در ملارد غرب استان تهران ، ۹۰ میلیون ریال به سرقت برده بودند توسط پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ”برزو همتی” فرمانده انتظامی شهرستان ملارد غرب استان تهران گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی شهرستان به دادخواهی رئیس شرکتی مبنی بر اینکه از حساب اینترنتی وی به صورت غیر مجاز مبلغ۹۰ میلیون ریال برداشت شده، موضوع در دستور کار پلیس فتای شهرستان قرار گرفت.

 

سرهنگ همتی افزود: با تحقیقات از مالباخته و پی جویی های فنی و پلیسی، مشخص شد برداشت از حساب شرکت به صورت اینترنتی انجام شده و متهم یا متهمان برای عدم شناسایی در کافی نتی خارج ار شهرستان اقدام به این کار کرده اند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد اظهار داشت: با توجه به ادله دیجیتالی کشف شده ، کارشناسان پلیس فتا یکی از متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضایی، وی دستگیر شد.

 

وی ادامه داد:با تحقیقات گسترده از متهم”ب-ع” از کارمندان مورد اعتماد شرکت و جمع آوری مستندات بیشتر،متهم اصلی به نام “ج-الف” که طراح اصلی نقشه و دارای سابقه کیفری بود در عملیاتی ضربتی هنگام خرید طلا وجواهرات با پول سرقتی در شهرستان کرج دستگیر و به پلیس فتای شهرستان ملارد منتقل شد.

 

سرهنگ همتی افزود:در تحقیقات پلیس، متهمان با مشاهده مدارک و مستندات جمع آوری شده راهی جز بازگویی حقیقت را نداشته و هر دو نفر به صراحت به جرم خود اعتراف وگفتند با سوء استفاده از اعتماد شاکی و در اختیار داشتن رمز دوم حساب وی،با طرح و نقش قبلی و پیشنهاد متهم دیگر”ش-ح”، مبلغ ۹۰ میلیون ریال از حساب شرکت برداشت کرده اند.

 

این مقام مسئول ادامه داد:پلیس با رمز گشایی از نحوه ارتباط و همکاری متهمان با یکدیگر موفق شد متهم سوم به نام” ش-ج” ،کارمند اخراجی شرکت را در تله خود گرفتار و دستگیر کند.

 

متهم سوم در ابتدا منکر سرقت بود اما با مشاهده مستندات پلیسی و اعترافات همدستانش، راهی جز اعتراف نداشت و گفت:یکی از سارقان در زندان با متهم ردیف دوم آشنا شده و چگونگی انجام کار را فرا گرفته  و از این طریق سه نفره اقدام به سرقت کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد گفت: متهمان در پی طراحی نقشه جدید برای کلاهبرداری های بعدی خود بودند که توسط پلیس دستگیر شده و پس از تکمیل پرونده با قرار وثیقه روانه زندان شدند.

 

رییس پلیس شهرستان ملارد از شهروندان خواست: در حفظ و نگهداری از کارت عابر بانک خود نهایت دقت و جدیت را به خرج داده، هرگز اطلاعات مهم کارت بانکی خود نظیر (شماره حساب، شماره کارت، رمز اینترنتی، ۲CVV) را در اختیار دیگران قرار نداده، برای وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود همیشه از پروتکل امن https استفاده کنند،از صفحه کلید مجازی برای وارد کردن رمز اینترنتی استفاده کنند، از فروشگاههای اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیک خرید کنند تا بدین ترتیب ضریب امنیت حساب بانکی آنها افزایش یابد.
دانشجو


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.