کد خبر : 4009
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 فوریه 2015 - 18:45
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رئیس جمهور و مسئولان بیشتر درمیان هنرمندان حضور یابند بسته هستند

رئیس جمهور و مسئولان بیشتر درمیان هنرمندان حضور یابند

رئیس جمهور و مسئولان بیشتر درمیان هنرمندان حضور یابند

به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم، اردشیر صالح پور دبیر جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر پس از تبریک دهه فجر تئاتر را مصداق بارز چراغ آینه دانست و گفت: تئاتر جهل و تاریکی را به روشنایی تبدیل می‌کند. همه ما باید بکوشیم چراغ تئاتر کم‌فروغ نشود و آینه‌اش زنگار نگیرد. گفتن از کمبودها و نبودها





به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم، اردشیر صالح پور دبیر جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر پس از تبریک دهه فجر تئاتر را مصداق بارز چراغ آینه دانست و گفت: تئاتر جهل و تاریکی را به روشنایی تبدیل می‌کند. همه ما باید بکوشیم چراغ تئاتر کم‌فروغ نشود و آینه‌اش زنگار نگیرد. گفتن از کمبودها و نبودها و سختی‌ها در محضر دوستان حدیث مکرر است. اما این همسفر شما می‌دانست با یاری خدا و لبخندتان این جشنواره برگزار خواهد شد و به سامان خواهد رسید. این جشنواره نوید این موهبت است که تئاتر زنده و خلاق است. اگرچه همچنان کمبودهای تئاتر ایران ما را با تنگدستی هم بسته کرده است. 

وی با اشاره به این مسئله که تعمیق و تعلیق‌های به وجود آمده موجب کاهش اقبال این جشنواره نشده است و طبق آمار و مستندات ۲۵ تا ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته متقاضی شرکت داشته‌ایم، گفت: امروز در بخش بین‌الملل با توجه به کاهش بودجه دعوت از گروه‌های بزرگ خارجی موجب نشد. ما در این جشنواره از همدلی چند کشور مسلمان همچون عمان، کویت و عراق برخوردار بوده‌ایم. 

این استاد دانشگاه امید داد شورای عالی تئاتر کشور با تدبیر محکم، اراده و اندیشه‌فرزانه از میان استادان و پیشکسوتان و حمایت مدیران دلسوز مورد حمایت قرار گیرد و گفت: می‌توان با خردجمعی نقصان‌ها را برطرف کرد. 

رئیس موقت مرکز هنرهای نمایشی از مسئولان به ویژه رئیس جمهور درخواست حضور بیشتر در میان هنرمندان داشت تا در سالی که به نام فرهنگ مزین است حمایت خود را از این قشر افزایش دهد و گفت: از وزیر محترم فرهنگ  و ارشاد اسلامی تقاضا داریم افزون بر همکاری‌های مکرر حمایت خود را افزایش دهند تا موجبات دلگرمی این هنرمندان را فراهم آورد.

انتهای پیام/

source


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.