کد خبر : 3991
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 فوریه 2015 - 18:31
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پای آلبوم خواننده زن به مجلس باز شد/ وزارت ارشاد به نمایندگان گزارش می‌دهد بسته هستند

پای آلبوم خواننده زن به مجلس باز شد/ وزارت ارشاد به نمایندگان گزارش می‌دهد

پای آلبوم خواننده زن به مجلس باز شد/ وزارت ارشاد به نمایندگان گزارش می‌دهد

به گزارش اهروصال، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در این جلسه رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی گزارشی در خصوص جشنواره هنری ایران آینده (۱۴۰۴)‌ به کمیسیون ارائه کرد. وی ادامه داد: رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات





به گزارش اهروصال، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در این جلسه رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی گزارشی در خصوص جشنواره هنری ایران آینده (۱۴۰۴)‌ به کمیسیون ارائه کرد.

وی ادامه داد: رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در گزارش خود عنوان کرد که با گذشت ۹ سال از سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ ابلاغیه‌ای از سوی مقام معظم رهبری برای ۲۰ سال آینده کشور می‌گذرد اما در جامعه آحاد مردم اعم از نخبگان و عامه مردم هنوز اطلاع دقیقی از سند و وظایف خود در آن ندارند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: وی در این گزارش گفت که باید تلنگری به جامعه وارد شود تا وظایف خود را در خصوص سند مذکور دانسته و به آن عمل کند تا به چشم‌اندازهای تعیین شده در سند ۲۰ ساله دست یابیم و جلساتی در این خصوص با مسئولان برگزار و کارهای هنری مرتبط با تحقق چشم‌انداز ۲۰ ساله نیز توسط حوزه هنری انجام شده است.

طاهری همچنین خاطرنشان کرد: بعد از دستور جلسه، مباحثی پیرامون در ارتباط با رونمایی از آلبوم تک‌خوانی یک خانم مطرح شد که در همین ارتباط تماسی با معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برقرار شد که وی در این باره گفت، آنگونه که در جامعه موضوع شایعه شده نیست و بنا شده اطلاعات دقیقی در اختیار مجلس و به ویژه کمیسیون فرهنگی قرار گیرد تا قضاوت دقیق‌تری بتوان در خصوص آن انجام داد.

انتهای پیام/

 

source


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.