کد خبر : 38862
تاریخ انتشار : شنبه 15 آگوست 2015 - 23:28
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ۹ کشته و ۶۸ زخمی در انفجار تروریستی در منطقه&;الحبیبیه&;بغداد بسته هستند

۹ کشته و ۶۸ زخمی در انفجار تروریستی در منطقه&;الحبیبیه&;بغداد

۹ کشته و ۶۸ زخمی در انفجار تروریستی در منطقه&;الحبیبیه&;بغداد

 منابع عراقی از افزایش آمار تلفات انفجار خودرو بمبگذاری شده در منطقه الحبیبیه در شرق بغداد به ۹ کشته و ۶۸ زخمی خبر دادند. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، یک منبع امنیتی به الفرات گفت آمار تلفات انفجار تروریستی در منطقه الحبیبیه در شرق بغداد که از طریق یک خودرو بمبگذاری شده رخ





 منابع عراقی از افزایش آمار تلفات انفجار خودرو بمبگذاری شده در منطقه الحبیبیه در شرق بغداد به ۹ کشته و ۶۸ زخمی خبر دادند.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، یک منبع امنیتی به الفرات گفت آمار تلفات انفجار تروریستی در منطقه الحبیبیه در شرق بغداد که از طریق یک خودرو بمبگذاری شده رخ داد، به ۹ کشته افزایش یافت.۶۸ نفر دیگر هم در این انفجار زخمی شدند.

هفته گذشته نیز در انفجار یک دستگاه خودرو بمبگذاری شده در شهرک صدر در شرق بغداد، ده‌ها غیرنظامی بیگناه کشته و یا زخمی شدند.گروهک تکفیری تروریستی داعش مسئولیت این انفجار را برعهده گرفت.

پنتاگون از نزدیک بودن آزادسازی الرمادی خبر داد

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا(پنتاگون) اذعان کرد که نیروهای ارتش و نیروهای داوطلب مردمی عراق به بازپس گیری شهر الرمادی از گروه تروریستی داعش نزدیک شده اند.

“بات رایدر”اظهار داشت نیروهای عراقی نیمی از راه آزادسازی شهر الرمادی را در چهارمین هفته عملیات پشت سر گذاشته اند.

وی افزود تروریست‌های داعشی در الرمادی محاصره شده اند و نیروهای عراقی اقدامات سخت و خطرناکی را برای مهار شهر انجام دادند تا خطوط کمک رسانی به داعش را قطع و مانع رسیدن کمک به این گروه شوند.

این مقام نظامی آمریکا به برنامه ریزی خوب ارتش عراق برای عملیات آزادسازی شهر الرمادی از اشغال تروریست‌های داعشی اذعان کرد و گفت عناصر داعش برای متوقف کردن پیشروی نیروهای عراقی از طریق بمب‌ و مواد انفجاری و خودروهای بمبگذاری شده و عملیات انتحاری تلاش می کنند که سربازان عراقی را به استفاده از خودروهای زرهی و دیگر تجهیزات مخصوص خنثی سازی مواد منفجره وادار کرده است.

عملیات الانبار پیشتر از پایان یافتن مرحله نخست عملیات آزادسازی استان الانبار از اشغال تروریست‌های داعشی و آغاز مرحله دوم عملیات پاکسازی شهر الرمادی خبر داده بود.

کشته شدن ۷۶ تروریست در نبرد علاس و العجیل

سرلشکر ستاد عبدالامیر الزیدی فرمانده عملیات دجله از کشته شدن ۷۶ تروریست در نبرد علاس و العجیل خبر داد که برخی از آنها تابعیت اروپایی و آسیایی داشتند. وی تاکید کرد گروه تروریستی داعش، شاخص ترین سرکردگان خود را در سه منطقه از دست داد.

وی همچنین از انهدام ۱۷ دستگاه خودرو که بیشتر آنها حامل سلاح بود و یک انبار مهمات و مقر گروه تروریستی داعش خبر داد.
انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.