کد خبر : 38852
تاریخ انتشار : شنبه 15 آگوست 2015 - 23:25
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای وقف یک باب مغازه برای روایتگری دفاع مقدس بسته هستند

وقف یک باب مغازه برای روایتگری دفاع مقدس

وقف یک باب مغازه برای روایتگری دفاع مقدس

 علیرضا دلبریان راوی دفاع مقدس بخش مهمی از دارایی خود را وقف روایت دفاع مقدس و ترویج فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت کرد. به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم؛ علیرضا دلبریان راوی دفاع مقدس بخش مهمی از دارایی خود را وقف روایت  دفاع مقدس و ترویج فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت کرد.





 علیرضا دلبریان راوی دفاع مقدس بخش مهمی از دارایی خود را وقف روایت دفاع مقدس و ترویج فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت کرد.

به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم؛ علیرضا دلبریان راوی دفاع مقدس بخش مهمی از دارایی خود را وقف روایت  دفاع مقدس و ترویج فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت کرد.

علیرضا دلبریان یک باب مغازه از دارایی خود را وقف روایت جنگ و ترویج فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت کرد. وی با بیان اینکه تنها چیزی که مرا در فراغ یاران شهیدم تسکین می دهد، خدمت در عرصه  روایت سیره آنان و بدعت زدایی از فرهنگ جبهه است، گفت: روایت جنگ باید زنده بماند و تمام تلاشم را جهت این امر می‌کنم.

وی معتقد است: تولید محتوا در حوزه‌های مختلف نیازمند منابع مالی است و اگر قرار باشد جریانی پایدار و گسترده در تولید محتوا شکل بگیرد، وقف می‌تواند یکی از روش‌های بسیار موثر در این قصه باشد و اگر خود ما برای انتقال معارف دفاع مقدس هزینه نکنیم، کسی هزینه نخواهد کرد.

این روایتگر برجسته مشهدی به پدران و مادران شهدا توصیه کرد: یکی از آن خط‌شکنی‌های بسیار ضروری وقف برای شهدا است و امیدواریم که با اقتدا به این رزمنده صادق، موجی از این جریان در میان مومنان و انقلابی‌ها شکل بگیرد و نام فرزندان و شهدا زنده بماند.

وی تاکید کرد: عده‌ای برای خلق این میراث از جان گذشتند و حالا نوبت آن است که ما ، برای حفظ میراثشان از بخشی از مال خود بگذریم.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.