کد خبر : 37917
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آگوست 2015 - 22:58
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آمار ضعیف پیش‌فصل، عامل خروج بیل از رئال‌مادرید بسته هستند

آمار ضعیف پیش‌فصل، عامل خروج بیل از رئال‌مادرید

آمار ضعیف پیش‌فصل، عامل خروج بیل از رئال‌مادرید

 تغییر پست گرانقیمت‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال، ضعف عجیب او را در پی داشته است. به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم، در حالی که گرت بیل، مهاجم ولزی رئال‌مادرید از حضور در پست جدید در نظر گرفته شده از سوی رافائل بنیتس، سرمربی سفیدها برایش احساس راحتی می‌کند، آمارها از کاهش عجیب سطح کارایی او





 تغییر پست گرانقیمت‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال، ضعف عجیب او را در پی داشته است.

به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم، در حالی که گرت بیل، مهاجم ولزی رئال‌مادرید از حضور در پست جدید در نظر گرفته شده از سوی رافائل بنیتس، سرمربی سفیدها برایش احساس راحتی می‌کند، آمارها از کاهش عجیب سطح کارایی او در پست مهاجم مرکزی حکایت دارد.

رئال‌مادرید بازی‌های دوستانه پیش‌فصل را با رقابت جام سانتیاگوبرنابئو مقابل گالاتاسرای خاتمه می‌دهد و بیل تا قبل از این بازی، طی ۳۸۹ دقیقه ( ۶ بازی) تنها یک گل به ثمر رسانده و ۱۵ شوت( ۵ شوت داخل چارچوب)  زده که میانگین یک شوت در چارچوب در هر ۲۶ دقیقه را نشان می‌دهد.

گرانقیمت‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال غیر ازتنها گلش در پیش‌فصل مقابل تیم سابق خود، تاتنهام، پاس گل بنزما در جدال با منچسترسیتی در ملبورن را فراهم کرد.

با این آمار به نظر می‌رسد او در کناره‌ها کارایی بیشتری دارد و پست فعلی‌اش اگر در اختیار ایسکو و رودریگس قرار بگیرد، رئال‌مادرید قدرت تهاجمی بیشتری خواهد یافت.

اگر بیل پست مورد نظر خود را نیابد، دوباره زمزمه خروجش از برنابئو و بازگشت به لیگ‌برتر انگلیس افزایش پیدا می‌کند و پرس محبوب‌ترین مهره خود را از دست می‌دهد.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.