کد خبر : 37402
تاریخ انتشار : جمعه 7 آگوست 2015 - 19:19
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تلاش برای خاموش کردن آتش در مراتع همدان ادامه دارد بسته هستند

تلاش برای خاموش کردن آتش در مراتع همدان ادامه دارد

تلاش برای خاموش کردن آتش در مراتع همدان ادامه دارد

خبرگزاری تسنیم: بخشی از مراتع شهر همدان واقع در منطقه حیدره از ساعت ۱۵ بعدازظهر امروز دچار حریق شده و هم‎اکنون تلاش‎ها برای خاموش کردن آتش ادامه دارد. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، از بعدازظهر امروز بخشی از مراتع و درختان منطقه حیدره شهر همدان دچار حریق شده و آتش هم‎اکنون در این





خبرگزاری تسنیم: بخشی از مراتع شهر همدان واقع در منطقه حیدره از ساعت ۱۵ بعدازظهر امروز دچار حریق شده و هم‎اکنون تلاش‎ها برای خاموش کردن آتش ادامه دارد.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، از بعدازظهر امروز بخشی از مراتع و درختان منطقه حیدره شهر همدان دچار حریق شده و آتش هم‎اکنون در این منطقه ادامه دارد.

محمدرضا همتی مدیرکل منابع طبیعی استان همدان در این باره به خبرنگار تسنیم گفت: آتش‎سوزی از ساعت ۱۵ در مراتع منطقه حیدره همدان آغاز شده و هم‎اکنون آتش‎سوزی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از همان ساعات ابتدای نیروهای منابع طبیعی در منطقه حاضر شده و نسبت به اطفا حریق اقدام کرده‌اند، عنوان کرد: هنوز اطفا حریق توسط نیروهای منابع طبیعی ادامه داشته و تلاش‎ها در این زمینه در حال انجام است.

همتی درباره عامل و سطح آتش‎سوزی در منطقه حیدره شهر همدان نیز صحبتی نکرد و پاسخ به این سوالات را به پس از اطفا حریق در این منطقه موکول کرد.

محمد سوزنچی دبیر انجمن حیات سبز سرزمین نیز در گفت‎وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با اشاره به اینکه آتش‎سوزی در مراتع منطقه حیدره همدان از بعدازظهر امروز آغاز شده است، گفت: دو تیم از تشکل‎های حفاظت محیط زیست برای خاموش کردن آتش در منطقه حاضر شده و نیروهای منابع طبیعی را کمک می‏‌کنند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.