کد خبر : 37149
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 4 آگوست 2015 - 22:23
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای گل دوم شمسایی در پیروزی تاسیسات تعیین کننده بود بسته هستند

گل دوم شمسایی در پیروزی تاسیسات تعیین کننده بود

گل دوم شمسایی در پیروزی تاسیسات تعیین کننده بود

سرمربی تیم فوتسال ناگویا اوشنز ژاپن گفت: گل دومی که شمسایی زد بسیار تعیین کننده بود و اگر آن گل به ثمر نمی‌رسید شاید موقعیت برای گلزنی و پیروزی ما ایجاد می‌شد. به گزارش  تسنیم به نقل از اهروصال، ویکتور آکاستا  در کنفرانس خبری پس از دیدار تیمش مقابل تاسیسات دریایی ایران با تبریک به





سرمربی تیم فوتسال ناگویا اوشنز ژاپن گفت: گل دومی که شمسایی زد بسیار تعیین کننده بود و اگر آن گل به ثمر نمی‌رسید شاید موقعیت برای گلزنی و پیروزی ما ایجاد می‌شد.

به گزارش  تسنیم به نقل از اهروصال، ویکتور آکاستا  در کنفرانس خبری پس از دیدار تیمش مقابل تاسیسات دریایی ایران با تبریک به بازیکنان هر ۲ تیم اظهار داشت: بازیکنان ما بازی خیلی خوبی انجام دادند و بازی را کنترل کرده بودیم.

وی افزود: اما بازیکنان تاسیسات زمان خوبی به گل رسیدند ما هم فرصت‌های بسیاری را از دست دادیم به هرحال این طبیعت فوتسال است اما این مسابقات برای پیشرفت ما بسیار خوب بود.

سرمربی تیم فوتسال  ناگویا اوشنز ژاپن درباره نقش وحید شمسایی در پیروزی تاسیسات گفت: گل سوم تاسیسات و گل دومی که شمسایی زد بسیار تعیین کننده بود و اگر آن گل به ثمر نمی‌رسید شاید موقعیت برای گلزنی و پیروزی ما ایجاد می‌شد به هرحال فوتسال بازی فرصت‌ها و لحظه‌ها است.

وی با بیان اینکه بازی بیش از حد معمول فیزیکی بود، بیان کرد: این بازی فینالی زودرس بود و بازیکنان ۲ تیم برای پیروزی می‌جنگیدند و البته هر ۲ تیم خسته هم بودند که در نهایت این تقابل را تأسیسات به سود خود تمام کرد.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.