کد خبر : 36431
تاریخ انتشار : جمعه 31 جولای 2015 - 19:54
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دولت یازدهم برای توسعه سیاسی کشور وقت بگذارد بسته هستند

دولت یازدهم برای توسعه سیاسی کشور وقت بگذارد

دولت یازدهم برای توسعه سیاسی کشور وقت بگذارد

دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: با توجه به نقش اصلاح طلبان در روی کار آمدن دولت یازدهم، این دولت پس از فراغت از مذاکرات و مباحث دیپلماسی باید بخشی از وقت خود را صرف توسعه سیاسی داخلی کند. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، مصطفی کواکبیان عصر امروز در سالن خانه شهر کرمان اظهار داشت:





دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: با توجه به نقش اصلاح طلبان در روی کار آمدن دولت یازدهم، این دولت پس از فراغت از مذاکرات و مباحث دیپلماسی باید بخشی از وقت خود را صرف توسعه سیاسی داخلی کند.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، مصطفی کواکبیان عصر امروز در سالن خانه شهر کرمان اظهار داشت:  توجیه آقای خرازی عدم جنبه عمومی بودن برنامه آن‌ها است و هیچ‌گونه قصدی از برگزاری هم زمان برنامه‌ها نبوده است اما بهتر بود هماهنگی لازم به عمل می‌آمد.

دبیرکل حزب مردم سالاری با اشاره به فعالیت‌های حزب مردم سالاری گفت:  با توجه به استقبال مردم از حزب مردم سالاری، جریاناتی که تفکر انحصارطلبانه و تمامیت خواه دارند حتما باید در تفکر خود تجدیدنظر کنند و توصیه ما به آن‌ها این است که به دلیل تحولات جامعه از تفکر خود عدول کنند هرچند که اعتقاد عقلای آنان همکاری و تعامل جریانات سیاسی با یک منشور اخلاقی است.

وی با بیان اینکه توسعه سیاسی داخلى نباید مغفول نماند، گفت:با توجه به نقش اصلاح طلبان در روی کار آمدن دولت یازدهم، این دولت پس از فراغت از مذاکرات و مباحث دیپلماسی باید بخشی از وقت خود را صرف توسعه سیاسی داخلی کند.

کواکبیان ادامه داد:  باید گفت‌وگوهایی مربوط به احزاب، مطبوعات و جامعه مدنی و منشور حقوق شهروندى در سطح ملی شکل بگیرد.

در حال تکمیل…………………


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.