کد خبر : 36425
تاریخ انتشار : جمعه 31 جولای 2015 - 19:53
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مسئولیت‌پذیری مانع توطئه و نفاق در جامعه می‌شود بسته هستند

مسئولیت‌پذیری مانع توطئه و نفاق در جامعه می‌شود

مسئولیت‌پذیری مانع توطئه و نفاق در جامعه می‌شود

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: اگر مسئولیت‌پذیر باشیم توطئه و نفاق نمی‌تواند در جامعه راه‌ یابد و اگر انگیزه باشد می‌توان با گام‌های پی‌در‌پی در راه رستگاری جامعه، ملت و نسل فردا گام برداریم. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، صادق خرازی عصر امروز در همایش حزب ندای ایرانیان اظهار داشت: احساس





رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: اگر مسئولیت‌پذیر باشیم توطئه و نفاق نمی‌تواند در جامعه راه‌ یابد و اگر انگیزه باشد می‌توان با گام‌های پی‌در‌پی در راه رستگاری جامعه، ملت و نسل فردا گام برداریم.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، صادق خرازی عصر امروز در همایش حزب ندای ایرانیان اظهار داشت: احساس تکلیف نسبت به نسل آینده مهم‌ترین دغدغه امروز ما است که نمی‌توانیم نسبت به فعل و انفعالات جامعه بی تفاوت باشیم.

رئیس شورای مرکزی ندای ایرانیان با بیان اینکه امید و انگیزه سرچشمه رسیدن به اهداف است، گفت: مهم‌ترین نکته‌ای که می‌تواند امروز ما را با گذشته متفاوت کند حس مسئولیت پذیری در جامعه است. اگر مسئولیت‌پذیر باشیم توطئه و نفاق نمی‌تواند در جامعه راه‌ یابد و اگر انگیزه باشد می‌توان با گام‌های پی‌در‌پی در راه رستگاری جامعه، ملت و نسل فردا گام برداریم.

خرازی عنوان کرد: در هشت سال گذشته  مشکلات بزرگی کشور ما را فرا گرفت. چیستی و چرایی این اتفاق را باید از خودمان شروع کنیم؛ بیایید ارزیابی کنیم که چه اتفاقی در اصلاحات اتفاق افتاد که غروب اصلاحات غروب غم انگیزی بود.

 وی با بیان اینکه مهم ترین وظیفه روشنفکران شروع نقد از خودشان است، گفت: اصلاحات، واقعیت ایران است نه اصلاحات را می‌توانند مردود کنند نه از آن عبور کنند. اما همین اصلاحات نیازمند اصلاح است. این صحبت ما نفی بزرگانی نیست که در این راه مجاهدت کردند بلکه نقد آگاهانه‌ای است برای فردایمان.

این خبر تکمیل می‌شود …


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.