کد خبر : 36415
تاریخ انتشار : جمعه 31 جولای 2015 - 19:52
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای علمای یمن همکاری با ائتلاف علیه یمن به رهبری عربستان را ممنوع اعلام کردند بسته هستند

علمای یمن همکاری با ائتلاف علیه یمن به رهبری عربستان را ممنوع اعلام کردند

علمای یمن همکاری با ائتلاف علیه یمن به رهبری عربستان را ممنوع اعلام کردند

علمای یمن در پی برگزاری نشستی، مجموعه توصیه هایی ارائه و هرنوع همکاری با ائتلاف علیه یمن به رهبری عربستان را ممنوع اعلام کردند. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم به نقل از پایگاه خبری المیادین، علمای یمن در پی برگزاری یک نشست گسترده مجموعه توصیه‌هایی ارائه و تاکید کردند که هرنوع همکاری با





علمای یمن در پی برگزاری نشستی، مجموعه توصیه هایی ارائه و هرنوع همکاری با ائتلاف علیه یمن به رهبری عربستان را ممنوع اعلام کردند.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم به نقل از پایگاه خبری المیادین، علمای یمن در پی برگزاری یک نشست گسترده مجموعه توصیه‌هایی ارائه و تاکید کردند که هرنوع همکاری با ائتلاف علیه یمن به رهبری عربستان ممنوع است.

آنان همچنین تاکید کردند که باید اختلافات داخلی را کنار گذاشته و در برابر دشمن خارجی متحد شد.

در بیانیه پایانی این نشست نیز از کشورهای عضو ائتلاف عربستان علیه یمن خواسته شده حمله به یمن و تحریم و محاصره آن را پایان دهند.

مسجد بزرگ و قدیمی صنعاء میزبان نشست تعدادی ازعلمای یمن از مذاهب مختلف بود که تحت عنوان « علمای یمن و ایمان در رویارویی با ظلم و تجاوز» برگزار شد.

این شعار در واقع خلاصه ای از هدف نشستی است که با سرپرستی انجمن علمای یمن و چهار ماه پس از آغاز حملات هوایی عربستان برگزار شد.

یکی از شرکت کنندگان در این نشست در این باره گفت: هدف از این نشست که اندکی دیرهنگام است، رساندن صدای علمای یمن و تاکید آنان بر مقابله با تجاوز ظالمانه ای است که از چهار ماه پیش آغاز شده است و یمن را به ویرانی کشیده و تمام بنیان های اصلی و زیرساخت های آن را نابود می کند.

یکی دیگر از شرکت کنندگان نیز به نوبه خود اظهار داشت: من به منظور محکوم کردن حملات سعودی به یمن در این نشست شرکت کرده ام.

حاصل این نشست ۱۲ توصیه بود که مهم ترین آن تاکید بر لزوم وحدت و یکپارچگی تمام گروههای مردمی و کنار گذاشتن اختلافات و صف بندی برای مقابله با تجاوزات بیگانگان بود، ضمن اینکه تاکید شد همکاری با متجاوزان به هر شکلی ممنوع است.

ایستادگی ملت یمن و ارتش و کمیته ای مردمی قدردانی شده و «سکوت شرم آور و شبهه انگیز» جامعه جهانی و تبانی و همدستی سازمان ملل و نهادهای بین المللی محکوم شده است

علمای یمن امت عرب و مسلمان را به «محکوم کردن حمله به یمن و تلاش برای متوقف کردن این جنگ ظالمانه» فراخواندند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.