کد خبر : 36358
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 جولای 2015 - 22:52
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای صادقی: هدفمان حضور در صدر جدول است بسته هستند

صادقی: هدفمان حضور در صدر جدول است

صادقی: هدفمان حضور در صدر جدول است

بازیکن سایپا گفت: از ابتدای فصل تصمیم گرفته‌ایم در صدر جدول حاضر باشیم و تمام تلاشمان را برای رسیدن به این هدف خواهیم کرد. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، ابراهیم صادقی پس از تساوی تیمش برابر گسترش فولاد تبریز در جمع خبرنگاران گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و ۳ موقعیت تک





بازیکن سایپا گفت: از ابتدای فصل تصمیم گرفته‌ایم در صدر جدول حاضر باشیم و تمام تلاشمان را برای رسیدن به این هدف خواهیم کرد.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، ابراهیم صادقی پس از تساوی تیمش برابر گسترش فولاد تبریز در جمع خبرنگاران گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و ۳ موقعیت تک به تک را از دست دادیم. گسترش فولاد تیم خوبی بود و خوب بازی کرد.

وی ادامه داد: تمام هدفمان از ابتدای فصل این است که در بالای جدول باشیم. قبل از این برق استادیوم برود یک کاشته خوب برای تیم‌مان به دست آمد ولی سرد شدن بازیکنان باعث شد نتوانیم از این توپ خوب استفاده کنیم.

صادقی در مورد اینکه آیا امکانات در کرج بهتر از تهران بوده یا نه عنوان کرد: امکانات در هر ۲ شهر خوب بود ولی ما در تهران در استادیوم سونا و استخر داریم و می‌توانیم بعد تمرین از آنها استفاده کنیم.

هافبک سایپا در مورد جواد نکونام گفت: جواد تقریباً ۱۰ روز است که با ما تمرین می‌کند و بهتر است در مورد او سرمربی صحبت کند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.