کد خبر : 36204
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 جولای 2015 - 9:59
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای احتساب نتایج مذاکرات هسته ای به حساب یک حزب یا گروه کار صحیحی نیست بسته هستند

احتساب نتایج مذاکرات هسته ای به حساب یک حزب یا گروه کار صحیحی نیست

احتساب نتایج مذاکرات هسته ای به حساب یک حزب یا گروه کار صحیحی نیست

حجت الاسلام و المسلمین کاملی فرد در گفتگو با خبرنگار اهروصال اظهار داشت: ایمان و تقوا تاثیر به سزایی در حل مشکلات سیاسی و اقتصادی کشور دارد اگر ملت ایران اسلامی امروز دردنیا عزیز و مقتدر است به دلیل توجه به مسائل دینی و ولایت مداری آنهاست. وی افزود: ملت بزرگ ایران با وجود همه

حجت الاسلام و المسلمین کاملی فرد در گفتگو با خبرنگار اهروصال اظهار داشت: ایمان و تقوا تاثیر به سزایی در حل مشکلات سیاسی و اقتصادی کشور دارد اگر ملت ایران اسلامی امروز دردنیا عزیز و مقتدر است به دلیل توجه به مسائل دینی و ولایت مداری آنهاست.

وی افزود: ملت بزرگ ایران با وجود همه تحریم ها و فشارهای وارده از سوی دشمنان منطقه ای  و جهانی همچنان به اهداف و ارزشهای خود پایبند است و در این راه یک قدم نیز پا پس نگذاشته است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به اینکه ملتی که از انقلاب و نظام دفاع کردند در هیچ برهه از تاریخ وجود نداشته اند گفت: امروز اگر شیعه در جهان احساس قدرت می کند به برکت وجود رهبری و حضور در صحن های مختلف علمی، فرهنگی و مقابله با دشمنان در هر شرایطی می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین کاملی فر به جمع بندی مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: احتساب نتایج و دستاوردهای مذاکرات هسته ای به حساب یک حزب یا گروه کار صحیحی نیست بلکه این موفقیت نتیجه تدابیر رهبری معظم انقلاب، تحمل ملت بزرگ ایران، جهاد علمی جوانان و دانشمندان هسته ای و سرمایه گذاری های مذاکره کنندگان و دولتمردان دولت قبل می باشد که هیچ وقت نباید از نظر دور نگه داشته شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.