کد خبر : 3520
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 29 ژانویه 2015 - 19:06
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای درباره درگیری لفظی با مرزبان صحبتی ندارم بسته هستند

درباره درگیری لفظی با مرزبان صحبتی ندارم

درباره درگیری لفظی با مرزبان صحبتی ندارم

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا مهدی تارتار پس از پایان دیدار تیم‌های صبای قم و پدیده در هفته هجدهم لیگ بر‌تر فوتبال اظهار داشت: در نیمه نخست نمایش بسیار خوبی داشتیم و موقعیت‌های گل زیادی خلق کردیم و می‌خواستیم در‌‌ همان نیمه نخست کار را تمام کنیم اما توپ‌هایمان وارد





به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا مهدی تارتار پس از پایان دیدار تیم‌های صبای قم و پدیده در هفته هجدهم لیگ بر‌تر فوتبال اظهار داشت: در نیمه نخست نمایش بسیار خوبی داشتیم و موقعیت‌های گل زیادی خلق کردیم و می‌خواستیم در‌‌ همان نیمه نخست کار را تمام کنیم اما توپ‌هایمان وارد دروازه نشد.

وی افزود: در نیمه نخست می‌توانستیم به گل برسیم و ۳ موقعیت صد در صد گل داشتیم اما پددیه در نیمه دوم تغییر تاکتیک داد و همین سبب شد آن‌ها بازی را در اختیار بگیرند اما باز هم ما صاحب توپ و میدان شدیم اما نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: چند بازیکن جدید به صبا اضافه شده‌اند باید تجربیات بیشتری کسب کنند و با تیم هماهنگ‌تر شوند و مطمئنا بتدریج وضعیت بازیکنان تازه وارد ما بهتر می‌شود.

تارتار درباره درگیری لفظی‌اش با علیرضا مرزبان بیان داشت: گاهی در فوتبال این حوادث رخ می‌دهد و علاقه‌ای ندارم در مورد این موضوع صحبت کنم.

وی درباره نیمکت نشینی کلانتری عنوان کرد: کلانتری مصدوم بوده و هنوز به شرایط ایده آل برای قرار گرفتن در ترکیب صبا نرسیده و به طور کلی در صبا به دنبال نام‌ها و میدان دادن به آن‌ها نیستیم بلکه هر کس زحمت بکشد و به تیم کمک کند در ترکیب تیم قرار می‌گیرد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: تعدادی از بازیکنان ما نسبت به بقیه مسن‌تر هستند و با توجه به اینکه مسابقات فشرده‌ای در انتظار ماست باید به آن‌ها استراحت دهیم که انرژی خود را برای بازی‌های بعدی حفظ کنند.

hkjihانتهای پیام/

source


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.