کد خبر : 34649
تاریخ انتشار : جمعه 17 جولای 2015 - 18:41
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مبارزه با آمریکا تا زمان وجود خوی استکباری آن ادامه دارد بسته هستند

مبارزه با آمریکا تا زمان وجود خوی استکباری آن ادامه دارد

مبارزه با آمریکا تا زمان وجود خوی استکباری آن ادامه دارد

 امام جمعه صومعه سرا گفت: این‌طور نیست که امروز با جمع‌بندی نهایی مذاکرات هسته‌ای، دشمنی آمریکا نسبت به ملت ایران تمام شده است بلکه تا آمریکا، آمریکاست و خوی استکباری خود را کنار نگذاشته است مبارزه با آن ادامه دارد. به گزارش اهروصال به نقل ازتسنیم، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صدیقی ضمن تقدیر و





 امام جمعه صومعه سرا گفت: این‌طور نیست که امروز با جمع‌بندی نهایی مذاکرات هسته‌ای، دشمنی آمریکا نسبت به ملت ایران تمام شده است بلکه تا آمریکا، آمریکاست و خوی استکباری خود را کنار نگذاشته است مبارزه با آن ادامه دارد.

به گزارش اهروصال به نقل ازتسنیم، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صدیقی ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان اظهار داشت: ایران امروز به مرکز مسائل جهانی تبدیل شده است و این هفته همه جهان در انتظار نتایج مذاکرات هسته‌ای بودند.

وی افزود: رییس جمهور آمریکا پس از مذاکرات هسته‌ای اعتراف کرد که در صورت عدم توافق دیگر کشورها در بحث تحریم با آنها همراهی نمی‌کردند و آنها مجبور به پذیرش این توافق شدند.

حجت الاسلام صدیقی با اشاره به خوی استکباری آمریکا گفت: این طور نیست که امروز با یک جمع‌بندی اولیه مذاکرات هسته‌ای دشمنی آمریکا نسبت به ملت ایران تمام شده است بلکه تا آمریکا، آمریکاست و خوی استکباری خود را کنار نگذاشته است و تا ایران، ایران اسلامی است، مبارزه با آمریکا ادامه دارد.

امام جمعه صومعه سرا با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر گفت: ابقای عمل صالح مهم‌تر از خود عمل است و شایسته نیست پس از یک ماه مناجات با خدا و قرآن خواندن به وضعیت روحی و معنوی گذشته برگردیم.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.