کد خبر : 34630
تاریخ انتشار : جمعه 17 جولای 2015 - 18:37
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تارتار: فکر می‌کنم دایی در مورد بازیکنان جدید جذب شده مرا قبول داشته باشد بسته هستند

تارتار: فکر می‌کنم دایی در مورد بازیکنان جدید جذب شده مرا قبول داشته باشد

تارتار: فکر می‌کنم دایی در مورد بازیکنان جدید جذب شده مرا قبول داشته باشد

مربی تیم فوتبال صبا گفت: با توجه به اینکه مدت‌ها با دایی کار کرده‌ام و هر دو نسبت به تفکرات یکدیگر آشنایی داریم، فکر می‌کنم او نسبت به بازیکنان جدیدی که جذب کرده‌ایم مرا قبول داشته باشد. به گزارش اهروصال، مهدی تارتار در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص اینکه آیا برای همکاری





مربی تیم فوتبال صبا گفت: با توجه به اینکه مدت‌ها با دایی کار کرده‌ام و هر دو نسبت به تفکرات یکدیگر آشنایی داریم، فکر می‌کنم او نسبت به بازیکنان جدیدی که جذب کرده‌ایم مرا قبول داشته باشد.

به گزارش اهروصال، مهدی تارتار در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص اینکه آیا برای همکاری با علی دایی در کادر فنی تیم فوتبال صبا به توافق رسیده، گفت: همین که امروز در تمرین تیم حاضر شدم یعنی قبول کرده‌ام که با دایی در کادر فنی تیم صبا همکاری کنم و همه سعی خود را می‌کنم تا به دایی و صبا کمک کنم.

وی افزود: اولین نفری که خبر واگذاری باشگاه صبا را به من اطلاع داد دایی بود و تلفنی از من خواست تا بمانم و با او در کادر فنی صبا همکاری کنم که من هم با کمال میل این موضوع را قبول کردم.

مربی صبا در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان جدیدی را که او جذب کرده مد نظر دایی هم هستند، تاکید کرد: ما بازیکن جدید زیادی را جذب نکرده‌ایم. ضمن اینکه جای خالی زیادی را در لیست خود داریم و دست علی دایی نیز در این خصوص کاملاً باز است. با توجه به اینکه مدت‌ها با دایی کار کرده‌ام و هر دو نسبت به تفکرات یکدیگر آشنایی داریم، فکر می‌کنم دایی نسبت به بازیکنان جدیدی که جذب کرده‌ایم مرا قبول داشته باشد. ما در برخی پست‌ها نیاز به تقویت تیم داریم که قطعاً این موضوع را با دایی بررسی کرده و با توجه به شناختی که از تیم دارم قطعاً نکات لازم را در این خصوص به وی انتقال خواهم داد تا او تصمیم نهایی را بگیرد.

تارتار در پاسخ به این سوال که با توجه به دیر شروع شدن تمرینات صبا و بلاتکلیفی که مدت‌ها این باشگاه داشته فکر نمی‌کنید در لیگ پانزدهم به مشکل برخورد کنید، گفت: به هر حال ما تمرینات بدنسازی، استقامتی و هوازی پیش از آغاز فصل را از دست داده‌ایم. در حال حاضر تمرینات ما در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد که در تمرین صبح به کارهای هوازی خواهیم پرداخت و در تمرین بعد از ظهر نیز کار با توپ می‌کنیم تا قبل از آغاز لیگ ترکیب تیم دستمان بیاید.

وی در خصوص حضور لک در تمرین تیم صبا گفت: لک از گزینه‌های مد نظر ما در درون دروازه است. ضمن اینکه ما دروازه‌بانان خوبی همچون فراهانی و قدرتی پور را هم داریم.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.