کد خبر : 34627
تاریخ انتشار : جمعه 17 جولای 2015 - 18:36
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای استارت ۱۵۰ دقیقه‌ای باوئرمن در تیم ملی بسکتبال بسته هستند

استارت ۱۵۰ دقیقه‌ای باوئرمن در تیم ملی بسکتبال

استارت ۱۵۰ دقیقه‌ای باوئرمن در تیم ملی بسکتبال

نخستین تمرین تیم ملی بسکتبال ایران زیر نظر دیرک باوئرمن، سرمربی آلمانی و جدید تیم در سالن بسکتبال آزادی برگزار شد. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، در نخستین تمرین ۲۵ بازیکن حضور داشتند. غایبان اولین جلسه هم ارسلان کاظمی، سورن دیربوغوسیان و فربد فرمان بودند که در لیگ‌های مختلف کشور آمریکا درگیر مسابقات





نخستین تمرین تیم ملی بسکتبال ایران زیر نظر دیرک باوئرمن، سرمربی آلمانی و جدید تیم در سالن بسکتبال آزادی برگزار شد.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، در نخستین تمرین ۲۵ بازیکن حضور داشتند. غایبان اولین جلسه هم ارسلان کاظمی، سورن دیربوغوسیان و فربد فرمان بودند که در لیگ‌های مختلف کشور آمریکا درگیر مسابقات خود هستند.

باوئرمن پس از چند دقیقه صحبت با شاگردان جدیدش در اولین حرکت گروهی، دویدن، پاس و پرتاب‌های ۲ امتیازی را در دستور کار خود قرار داد. حرکات کششی و سپس تمرین دفاع مستقیم حرکت بعدی ملی پوشان بود. در قسمت اول مهران شاهین‌طبع، مربی تیم ملی بسکتبال بیشتر از باوئرمن صحبت می‌کرد اما در بخش‌های بعدی این مربی آلمانی بیشتر درگیر تمرین شد و حتی با اجرای برخی حرکات، ذهن شاگردانش را برای تکرار درست آنها روشن می‌کرد. 

سرمربی آلمانی که تسلط کامل به زبان انگلیسی دارد و کاملاً بدون لهجه صحبت می‌کند، در ادامه بازیکنانش را به چهار گروه تقسیم کرد. بر همین اساس باز هم تمرین دفاع مستقیم و تک به تک و حرکت از بیرون نیم دایره به سمت داخل در برنامه ملی پوشان قرار داشت. باوئرمن در ادامه حامد حداد را برای انجام یک پرتاب  انتخاب کرد که خنده او و همه اردونشینان جو حاکم بر تمرین را عوض کرد. البته پرتاب حدادی به درون سبد نرفت. 

سرمربی آلمانی تیم ملی در ادامه شاگردانش را در ۵ تیم ۵ نفره تقسیم کرد و با تکیه بر فضاسازی که نقطه ضعف تیم ایران است از آنها خواست تا امتیاز کسب کنند.

تمرین نخست تیم ملی بسکتبال زیر نظر سرمربی آلمانی با سرد کردن بدن و دویدن نرم بازیکنان پس از ۲٫۵ ساعت به پایان رسید.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.