کد خبر : 34313
تاریخ انتشار : جمعه 17 جولای 2015 - 10:17
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای در صورت پرداخت زکات نیاز به مساعدت برای تامین نیاز فقرا نخواهیم داشت بسته هستند

در صورت پرداخت زکات نیاز به مساعدت برای تامین نیاز فقرا نخواهیم داشت

در صورت پرداخت زکات نیاز به مساعدت برای تامین نیاز فقرا نخواهیم داشت

به گزارش اهروصال، آیت اله جواد حاجی زاده در دیدار با سرپرست و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان اهر، اظهار داشت: کمک های خیّرین و نیکوکاران برای فقرا و نیازمندان جزو اعمال حسنه است که خداوند را نیز خوشحال و خشنود می سازد. وی با اشاره به اینکه آسیب ها و معضلات اجتماعی مانند طلاق در

به گزارش اهروصال، آیت اله جواد حاجی زاده در دیدار با سرپرست و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان اهر، اظهار داشت: کمک های خیّرین و نیکوکاران برای فقرا و نیازمندان جزو اعمال حسنه است که خداوند را نیز خوشحال و خشنود می سازد.
وی با اشاره به اینکه آسیب ها و معضلات اجتماعی مانند طلاق در جامعه رو به افزایش است، افزود: بهزیستی بایستی تربیت و شیوه صحیح فرزند پروری را برای خانواده ها آموزش دهد چونکه این آموزش ها در کاهش آسیب های اجتماعی نقش بسزایی خواهد داشت.
آیت اله حاجی زاده با بیان اینکه ماه رمضان، ماه ضیافت الهی است، گفت: پایان ماه رمضان به عید فطر منتهی می شود و این عید جزو اعیاد بزرگ مسلمانان جهان است و اعمال این روز از اعمال واجب و مستحب برخوردار است.
امام جمعه اهر ادامه داد: وظیفه هر مسلمان قبل از اینکه نماز عید سعید فطر را اقامه کند این است که زکات فطره خود را به اندازه ۳ کیلوگرم گندم و یا سایر مواد غذایی جدا کرده و در بین فقرا تقسیم کند تا دینی بر گردنش نماند.
وی با تاکید بر اینکه اگر همه مردم به درستی زکات مالشان را بپردازند هیچگونه نیازمندی در جامعه باقی نخواهد ماند، تصریح کرد: دین اسلام در مورد پراخت زکات توصیه های زیادی کرده که متاسفانه به آنها کمی لطفی می شود و اگر مردم زکاتشان را پرداخت کنند نیاز به مساعدت خیّرین برای تامین نیازهای فقرا نخواهیم داشت.
حاجی زاده افزود: بهزیستی به معنی بهتر زیستن کودکان، زنان و دختران بی سرپرست و بد سرپرست در جامعه امروزی است که خوشبختانه این سازمان با الگو قرار دادن آرمان های امام خمینی(ره) به معنی واقعی دست یافته است.
امام جمعه اهر در پایان بر اشتغال معلولین و افرادی که اعتیاد را در این شهرستان ترک کرده اند تاکید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.