کد خبر : 34084
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 جولای 2015 - 22:35
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حل معضل بدحجابی در استان سمنان نیازمند نگاه تخصصی است بسته هستند

حل معضل بدحجابی در استان سمنان نیازمند نگاه تخصصی است

حل معضل بدحجابی در استان سمنان نیازمند نگاه تخصصی است

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان با اشاره به اینکه مبارزه با بدحجابی در این استان از راه‌های فرهنگی انجام شود گفت: حل معضل بدحجابی در استان سمنان نیازمند نگاه تخصصی است. به گزارش اهروصال به نقل ازتسنیم، حسن رهایی عصر امروز در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی که با حضور





رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان با اشاره به اینکه مبارزه با بدحجابی در این استان از راه‌های فرهنگی انجام شود گفت: حل معضل بدحجابی در استان سمنان نیازمند نگاه تخصصی است.

به گزارش اهروصال به نقل ازتسنیم، حسن رهایی عصر امروز در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی که با حضور معاون سیاسی- امنیتی استاندار سمنان در سالن کوثر استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: باید ببینیم این پیامدها و تغییرات نشانه چیست.

وی بیان کرد: یکی از اتفاقات در حوزه فرهنگی و اجتماعی این است که هر انسانی با هر سلیقه و نگاهی، وارد بحث موضوعات مختلف جامعه می‌شود؛ بدون آنکه کوچک‌ترین علمی بر آن موضوع داشته باشد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان با اشاره به موضوع حجاب گفت: یکی از مهم‌ترین نکته‌های موضوع عفاف و حجاب، اعتقادی، فرهنگی و اجتماعی بودن آن است.

رهایی افزود: بعضی‌ها با نگاه امنیتی به این مسئله می‌نگرند و وارد این حوزه می‌شوند؛ درصورتی‌که این مقوله، اعتقادی است و باید با دید اعتقادی بر روی آن کار شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان گفت: در حجاب مرد و زن باید موازنه برقرار باشد و نقش زن‌ها در این امر، بسیار پررنگ است.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.