کد خبر : 33185
تاریخ انتشار : جمعه 10 جولای 2015 - 22:15
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای گسترش فولاد در نخستین دیدار تدارکاتی پیروز شد بسته هستند

گسترش فولاد در نخستین دیدار تدارکاتی پیروز شد

گسترش فولاد در نخستین دیدار تدارکاتی پیروز شد

گسترش فولاد تبریز عصر امروز در اولین دیدار تدارکاتی خود در اردوی سرعین به مصاف آلومینیوم اراک رفت و با یک گل از سد این تیم گذشت. به گزارش اهروصال به نقل از فارس، تیم فوتبال گسترش فولاد که در اردوی سرعین اردبیل به سر می‌برد، عصر امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم لیگ





گسترش فولاد تبریز عصر امروز در اولین دیدار تدارکاتی خود در اردوی سرعین به مصاف آلومینیوم اراک رفت و با یک گل از سد این تیم گذشت.

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، تیم فوتبال گسترش فولاد که در اردوی سرعین اردبیل به سر می‌برد، عصر امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم لیگ یکی آلومینیوم اراک رفت و در پایان موفق شد با یک گل این تیم را شکست دهد.

در این مسابقه که از ساعت ۱۶:۳۰ شروع شد، شاگردان فراز کمالوند نیمه اول بازی بهتری ارائه دادند و در نهایت با گل امیرحسین کریمی پیروز به رختکن رفتند.

در نیمه دوم نیز بار دیگر آبی‌های تبریز عملکرد بهتری نسبت به حریف اراکی خود داشتند اما نتوانستند گل دیگری به ثمر برسانند تا نخستین دیدار تدارکاتی گسترش فولاد با نتیجه یک بر صفر به نفع این تیم به پایان برسد.

گفتنی است شاگردان کمالوند قرار است ۲۳ تیرماه نیز برای انجام دومین بازی دوستانه به مصاف سیاه‌جامگان مشهد با مربیگری رسول خطیبی بروند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.