کد خبر : 32780
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 جولای 2015 - 17:04
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای راهپیمایی روز قدس امسال بسیار حساس تر از سال های گذشته است بسته هستند

راهپیمایی روز قدس امسال بسیار حساس تر از سال های گذشته است

راهپیمایی روز قدس امسال بسیار حساس تر از سال های گذشته است

ابراهیم فریاد خواه روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار اهروصال در هوراند، گفت: برنامه ریزی های لازم در خصوص برگزاری راهپیمایی گسترده در شهرستان هوراند انجام شده که امسال مخصوصاً حساسیت روز جهانی قدس نسبت به سالهای گذشته بیشتر است. فرماندار هوراند ادامه داد: برای اینکه تمامی ملت و دولت های سراسر جهان به

ابراهیم فریاد خواه روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار اهروصال در هوراند، گفت: برنامه ریزی های لازم در خصوص برگزاری راهپیمایی گسترده در شهرستان هوراند انجام شده که امسال مخصوصاً حساسیت روز جهانی قدس نسبت به سالهای گذشته بیشتر است.

فرماندار هوراند ادامه داد: برای اینکه تمامی ملت و دولت های سراسر جهان به مذاکرات هسته ای ایران با ۵+۱ چشم دوخته و ۶ قدرت جهانی در مقابل ایران ایستاده اند و اگر امروز توافقی حاصل شود این از بینش و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

فریاد خواه با بیان اینکه ملت ایران پشتیبان قدرتمند تیم مذاکره کننده هسته ای است، تصریح کرد: مردم کشور از اول انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی تا به امروز از ولایت فقیه و دولت پشتیبانی کرده اند و این امر همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) در خصوص اینکه حضور ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس عزت و شرافت خود را نشان می دهند، افزود: مردم با حضور خود در این راهپیمایی عظیم و در عین حال بسیار حساس قدرت و عظمت ایران را به رخ جهانیان نشان خواهند داد و کشورهای غرب بدانند که فرمایشات امام راحل در مورد روز جهانی قدس تحقق یافته است.

فرماندار شهرستان هوراند به حضور حداکثری مردم در این راهپیمایی تاکید کرد و گفت: تمامی اقشار جامعه اعم از روحانیون، کشاورزان، روستائیان، کسبه و بازاریان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس خشم و انزجار خود را از رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی به مردم جهان نشان داده و از مردم مظلوم فلسطین همانند سال های گذشته اعلام حمایت می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.