کد خبر : 31927
تاریخ انتشار : شنبه 4 جولای 2015 - 15:52
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای «ارتش پنهان» و «رنگان ۹۹» به «سینما روایت» می‌آیند بسته هستند

«ارتش پنهان» و «رنگان ۹۹» به «سینما روایت» می‌آیند

«ارتش پنهان» و «رنگان ۹۹» به «سینما روایت» می‌آیند

چهل و هشتمین جلسه سینما روایت میزبان ۳ فیلم کوتاه از محصولات انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس است. فیلم های کوتاه بازگشت، ارتش پنهان و رنگان ۹۹ در این جلسه اکران و بررسی خواهند شد. به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم، «بازگشت» به کارگردانی سهیلا گلستانی به حیاط یک خانه قدیمی اشاره دارد





چهل و هشتمین جلسه سینما روایت میزبان ۳ فیلم کوتاه از محصولات انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس است. فیلم های کوتاه بازگشت، ارتش پنهان و رنگان ۹۹ در این جلسه اکران و بررسی خواهند شد.

به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم، «بازگشت» به کارگردانی سهیلا گلستانی به حیاط یک خانه قدیمی اشاره دارد که خانم ها در حال درست کردن آش نذری و کودکان مشغول بازی هستنتد . یکی از خانم ها نامه ای از پسرش دریافت می کند و با خبر می شود که پسرش به زودی برای مرخصی به خانه می آید. در پایان فیلم خبر شهید شدن پسر صاحب خانه از سوی هم رزمش به خانواده می رسد. این فیلم موفق به کسب جایزه بهترین فیلم از جشنواره رویش شده است.

«رنگان۹۹»  ساخته تیام یابنده که  جایزه مخصوص  هیئت داوران سینمای بدون مرز را در جشنواره جهانی فیلم کوتاه پالم اسپرینگز را به دست آورده است ، داستان سربازی ایرانی است که سربازی عراقی را اسیر کرده است. آن ها در مسیری در حال حرکت هستند، تا این که سرباز عراقی به روی مین ضد نفر می رود و …

«ارتش پنهان» به نویسندگی وکارگردانی محمد اسماعیلی است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: سربازی هراسان در میان میدان جنگ در جستجوی دوستانش است.  او با موانعی برخورد کرده و دستخوش حوادث مختلف می شود.

چهل و هشتمین جلسه سینما روایت روز یکشنبه ۱۴ تیرماه راس ساعت ۱۷ در مجتمع فرهنگی اسوه واقع در خیابان انقلاب اسلامی نبش بهار جنوبی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.