کد خبر : 29689
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 ژوئن 2015 - 10:47
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آغاز بیستمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان در اهر بسته هستند

آغاز بیستمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان در اهر

آغاز بیستمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان در اهر

ابولفضل کارگر رئیس هیئت فوتبال شهرستان اهر در گفتگو با خبرنگار اهروصال اظهار داشت: مسابقات فوتسال جام رمضان، پس از نماز عشاء در شب‌های ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی ولی عصر (عج) این شهرستان برگزار می‌شود. وی افزود: مسابقات فوتسال جام رمضان، که با حضور ۱۱ تیم از ۳۰ خرداد ماه آغاز شده و

ابولفضل کارگر رئیس هیئت فوتبال شهرستان اهر در گفتگو با خبرنگار اهروصال اظهار داشت: مسابقات فوتسال جام رمضان، پس از نماز عشاء در شب‌های ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی ولی عصر (عج) این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقات فوتسال جام رمضان، که با حضور ۱۱ تیم از ۳۰ خرداد ماه آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان اهر بیان کرد: تیم‌های شرکت کننده در دو گروه پنج  و شش تیمی با هم به رقابت خواهند پرداخت و در پایان بازی‌های گروهی تیمهایی که بیشترین امتیاز را کسب کنند به مرحله نیمه نهایی راه خواهند یافت.

کارگر با بیان اینکه این دوره بیستمین سال برگزاری این مسابقات است گفت: جام فوتسال ماه مبارک رمضان همه ساله با استقبال گرم و پرشور تماشاگران و فوتبال دوستان اهر برگزار می شود.

وی فعال بودن ورزش طی ماه رمضان در شهرستان و توسعه رشته فوتسال با توجه به علاقه‌مندان زیاد آن را از اهداف برگزاری این رقابت‌ها عنوان کرد.

کارگر ابراز داشت: مسابقات فوتسال جام رمضان به جز شب‌های قدر، در این شهر برگزار و تا آخر ماه مبارک ادامه دارد.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان اهر در پایان  برخی مشکلات از جمله استقبال کم رنگ اسپانسرها برای مسابقات و توقع زیاد ورزشکاران از اسپانسر ها و حامیان مالی مسابقات را از دلایل شرکت تعداد پایین تیمهای شرکت کننده در مسابقات امسال عنوان کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.