کد خبر : 29162
تاریخ انتشار : شنبه 20 ژوئن 2015 - 23:45
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای لهستان هشتمین شکست متوالی روسیه را رقم زد بسته هستند

لهستان هشتمین شکست متوالی روسیه را رقم زد

لهستان هشتمین شکست متوالی روسیه را رقم زد

 قهرمان والیبال المپیک ۲۰۱۲ لندن هشتمین شکست پیاپی‌اش در لیگ جهانی ۲۰۱۵ را تجربه کرد. به گزارش اهروصال به نقل از مهر، در ادامه رقابت‌های لیگ جهانی والیبال از ساعت ۱۹:۴۰ به وقت تهران تیم‌های روسیه و لهستان در شهر کازان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم لهستان با نتیجه ۳ بر ۲





 قهرمان والیبال المپیک ۲۰۱۲ لندن هشتمین شکست پیاپی‌اش در لیگ جهانی ۲۰۱۵ را تجربه کرد.

به گزارش اهروصال به نقل از مهر، در ادامه رقابت‌های لیگ جهانی والیبال از ساعت ۱۹:۴۰ به وقت تهران تیم‌های روسیه و لهستان در شهر کازان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم لهستان با نتیجه ۳ بر ۲ میزبانش را شکست داد و ششمین پیروزی خود در لیگ ۲۰۱۵ را جشن گرفت.

روسیه در ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ برابر لهستان به پیروزی رسید اما نتیجه دو ست بعدی را ۲۵ بر ۲۱ و ۲۶-۲۴ به حریف واگذار کرد. در ست چهارم نمایش بهتر روس‌ها برتری ۲۵ بر ۲۰ میزبان را رقم زد تا کار به ست پنجم کشیده شود. در ست آخر دو تیم پا به پای هم پیش رفتند اما این لهستان بود که در امتیازات آخر عملکرد بهتری داشت و موفق شد ۱۶ بر ۱۴ به پیروزی برسد و برتری ۳ بر ۲ را رقم بزند.

این ششمین برد لهستان در لیگ جهانی ۲۰۱۵ و هشتمین شکست متوالی روسیه در این تورنمنت بود.

در گروه B تیم آمریکا با ۱۷ امتیاز در صدر است، لهستان با ۱۶ امتیاز در رده دوم قرار دارد، ایران با ۱۰ امتیاز از ۷ بازی در رده سوم ایستاده و روسیه نیز با ۲ امتیاز در انتهای جدول رده بندی جا خوش کرده است.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.