کد خبر : 27647
تاریخ انتشار : شنبه 13 ژوئن 2015 - 8:12
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کیانی: مسئولان تراکتورسازی در حدی نیستند که بگویند مرا نمی‌خواهند بسته هستند

کیانی: مسئولان تراکتورسازی در حدی نیستند که بگویند مرا نمی‌خواهند

کیانی: مسئولان تراکتورسازی در حدی نیستند که بگویند مرا نمی‌خواهند

مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مورد آینده مبهمش در تراکتورسازی و اینکه می‌گویند به دلیل برخی از مسائل در فهرست فروش قرار گرفته است، گفت: تا الان که با شما صحبت می‌کنم هیچ تماسی از باشگاه تراکتورسازی با من گرفته نشده و حرفی به من نزده‌اند. این شایعات هم در حد چیزهایی

مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مورد آینده مبهمش در تراکتورسازی و اینکه می‌گویند به دلیل برخی از مسائل در فهرست فروش قرار گرفته است، گفت: تا الان که با شما صحبت می‌کنم هیچ تماسی از باشگاه تراکتورسازی با من گرفته نشده و حرفی به من نزده‌اند. این شایعات هم در حد چیزهایی است که در رسانه‌ها عنوان می‌شود. البته باید بگویم آقایان در حدی نیستند که به من بگویند تو را نمی‌خواهیم یا اینکه در لیست فروش هستی! در ضمن فراموش نکنید که من بازیکن آزاد هستم و فقط خودم در مورد آینده‌ام تصمیم می‌گیرم نه دیگران.

وی در ادامه افزود: وجود برخی اتفاقات واقعاً جای تأسف دارد. مطمئناً در یک زمان مناسب حرف‌هایم را خواهم زد ولی این را بگویم که همیشه حقیقت را گفته و سعی کرده‌ام در مشکلاتی که وجود دارد، حامی بازیکنان باشم، هرچند که این موضوع برایم گران تمام شده است. من سر حرف‌هایم می‌مانم و ترسی هم از کسی ندارم.

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی خاطرنشان کرد: من بلد نیستم مثل بعضی‌ها با سیاست رفتار کنم. در این مدت رفتارهایی در باشگاه تراکتورسازی دیدم که واقعاً مرا خسته و دل‌آزرده کرد. خیلی‌ها به تراکتورسازی آمدند ولی آزار دیدند. متأسفانه مسئولان باشگاه هم فقط حرف می‌زنند و خیلی از مشکلات پابرجا مانده است. من در ابتدای فصل به‌خاطر رفاقت با خطیبی از ۵۰۰ میلیون گذشتم ولی حالا ۳۰ درصد از مبلغ قراردادم نیز را نگرفته‌ام. این رفتارها در قبال من که بازیکن قدیمی تیم هستم درست نیست.

کیانی در پاسخ به این سؤال که آیا با تیم‌های دیگری مذاکره کرده است یا خیر، گفت: تماس‌هایی با من صورت گرفته ولی هنوز جواب قطعی نداده‌ام. منتظر هستم تا بعضی چیزها مشخص شود. این را هم باید بگویم که وقتی در یک باشگاهی بی‌نظمی وجود داشته باشد، باید در آسیا ناکام باشیم و قهرمانی در لیگ را هم با آن اتفاقات از دست بدهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.