کد خبر : 26776
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 ژوئن 2015 - 15:47
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای وزیر خزانه داری آمریکا: توافق باید شامل بازرسی از هر مکان و در هر زمانی باشد بسته هستند

وزیر خزانه داری آمریکا: توافق باید شامل بازرسی از هر مکان و در هر زمانی باشد

وزیر خزانه داری آمریکا: توافق باید شامل بازرسی از هر مکان و در هر زمانی باشد

 وزیر خزانه داری آمریکا که توافق احتمالی باید شامل نظارت شدید و بازرسی از هر مکان و در هر زمانی باشد که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی لازم می‌بیند. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، «جک لو» وزیر خزانه داری آمریکا در کنفرانس سالانه «جروزالم پست» در نیویورک از توافق هسته‌ای با ایران دفاع کرد





 وزیر خزانه داری آمریکا که توافق احتمالی باید شامل نظارت شدید و بازرسی از هر مکان و در هر زمانی باشد که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی لازم می‌بیند.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، «جک لو» وزیر خزانه داری آمریکا در کنفرانس سالانه «جروزالم پست» در نیویورک از توافق هسته‌ای با ایران دفاع کرد و گفت که یک توافق دیپلماتیک با ایران هنوز موثرترین روش برای جلوگیری این کشور از دستیابی به تسلیحات هسته‌ای است.

وی که با مخاطبان مخالف توافق هسته‌ای ایران در این کنفرانس مواجه شده بود پیش بینی خود از توافق نهایی را ارائه داد و بر تعهد آمریکا بر حمایت از اسرائیل تاکید کرد.

با وجود آنکه به گفته لو اقدامات دقیق برای اعمال سریع و مجدد تحریم‌ها هنوز مشخص نشده اما تاکید کرد: در صورتیکه ایران تقلب کند تحریم‌ها به صورت خودکار مجددا اعمال خواهد شد.

وزیر خزانه داری آمریکا افزود: ما هنوز در حال ترسیم سازوکارهای مشخصی هستیم که بر اساس آن تحریم‌های با منشاء قطعنامه‌های شورای امنیت مجددا اعمال خواهند شد. اما اجازه نخواهیم داد چنین این اعمال مجدد تحریم‌ها تحت تاثیر تک تک اعضای گروه ۱+۵ از جمله چین و روسیه قرار بگیرد.

لو همچنین گفت که توافق احتمالی باید شامل نظارت شدید و بازرسی از هر مکان و در هر زمانی باشد که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی لازم می‌بیند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.