کد خبر : 26469
تاریخ انتشار : جمعه 5 ژوئن 2015 - 19:12
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تروریسم ساخته غرب با هدف نابودی جهان اسلام است بسته هستند

تروریسم ساخته غرب با هدف نابودی جهان اسلام است

تروریسم ساخته غرب با هدف نابودی جهان اسلام است

 امام جمعه نجف اشرف ضمن انتقاد شدید از موضع گیری اماراتی ها مبنی بر اینکه تروریسم را دولت عراق به وجود آورده است این پدیده شوم را به غرب برای از بین بردن جهان اسلام مرتبط دانست.  به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم به نقل از پایگاه الغدپرس، صدر الدین قپانچی امام جمعه نجف





 امام جمعه نجف اشرف ضمن انتقاد شدید از موضع گیری اماراتی ها مبنی بر اینکه تروریسم را دولت عراق به وجود آورده است این پدیده شوم را به غرب برای از بین بردن جهان اسلام مرتبط دانست.

 به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم به نقل از پایگاه الغدپرس، صدر الدین قپانچی امام جمعه نجف اعلام کرد: حل مشکل آب در عراق پس از اینکه داعش بر منابع آبی در عراق و سوریه مستولی شده است از طریق نظامی است.

وی تاکید کرد: مردم آماده مقابله با داعش هستند.داعش یک غده سرطانی است که با ریشه کنی آن می توان مشکلات را از بین برد.

قپانچی با اشاره به کشتار علیه ترکمن ها در مرکز الثرثار که طی آن بیش از ۴۸ ترکمن کشته شدند افزود: ترکمن ها در معرض ظلم در دوران رژیم بعث و امروز واقع شدند. ترکمن های عراقی باید هویت خود را در جامعه و روند سیاسی باز یابند و افکار عمومی برخورد مثبتی با این طیف داشته باشند زیرا آنها از طیف های اساسی هستند.

وی درباره حوادث منطقه ای و به ویژه موضع گیری وزیر خارجه امارات درباره اینکه دولت عراق تروریسم را به وجود آورده است گفت: اگر این طور است پس حضور القاعده در افغانستان را چگونه تفسیر کنیم؟ بوکوحرام در نیجریه، انفجارهای القطیف و الدمام، کشتار الجزایر، اوضاع لیبی، شهادت شیخ حسن شحاته در مصر، درگیری طایفه ای در پاکستان، به بردگی و کنیزی بردن زنان ایزدی و مسیحیان از سوی داعش و ویرانی مساجد و آثار باستانی از سوی آنها را چگونه تفسیر کنیم؟

قپانچی تاکید کرد: ما در حال جنگ با تروریسم به نیابت از دنیا هستیم و تروریسم ساخته غرب برای تکه تکه کردن جهان اسلام است.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.