کد خبر : 26453
تاریخ انتشار : جمعه 5 ژوئن 2015 - 19:06
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ارتش سوریه و مقاومت در آستانه فتح تپه صدرالبستان بسته هستند

ارتش سوریه و مقاومت در آستانه فتح تپه صدرالبستان

ارتش سوریه و مقاومت در آستانه فتح تپه صدرالبستان

منابع خبری از فرار گسترده تروریست‌های تکفیری در پی پیشروی نیروهای ارتش سوریه و مقاومت لبنان به‌سمت تپه صدرالبستان خبر دادند. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، شبکه المنار گزارش داد افراد مسلح زیر آتش ارتش سوریه و مقاومت لبنان، از تپه صدرالبستان در شمال تپه‌های فلیطا می‌گریزند. این شبکه خاطرنشان کرد نیروهای ارتش سوریه





منابع خبری از فرار گسترده تروریست‌های تکفیری در پی پیشروی نیروهای ارتش سوریه و مقاومت لبنان به‌سمت تپه صدرالبستان خبر دادند.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، شبکه المنار گزارش داد افراد مسلح زیر آتش ارتش سوریه و مقاومت لبنان، از تپه صدرالبستان در شمال تپه‌های فلیطا می‌گریزند.

این شبکه خاطرنشان کرد نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت لبنان به نزدیکی تپه صدرالبستان (و آزادسازی آن) رسیده‌اند.

این شبکه افزود ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت بر چندین تپه و نقطه در اطراف تپه صدرالبستان در شمال تپه‌های فلیطه مسلط شده‌اند.

پایگاه خبری العهد هم گزارش داد نیروهای ارتش سوریه و مبارزان مقاومت، تروریست‌های باقی‌مانده در تپه‌های فلیطا در قلمون را هدف قرار دادند که تلفاتی به آنها وارد شد.

المنار نیز گزارش داد رزمندگان مقاومت، تپه الکهف در تپه‌های القاع را که مواضع داعش در آن قرار دارد، هدف حملات خود قرار می‌دهند که طی آن خمپاره‌انداز تروریست‌ها منهدم و تلفاتی به آنها وارد شد.

همچنین در حملات ارتش لبنان به مواضع تروریست‌های جبهه النصره در وادی العوینی در جنوب شرق عرسال، ۱۶ تروریست به هلاکت رسیدند.

المنار همچنین گزارش داد رزمندگان مقاومت، یک کامیون و بولدوزر و دو خودروی نظامی تروریست‌های جبهه النصره را در وادی العطنین در شرق تپه‌های عرسال در رشته‌کوه‌های شرقی هدف حمله قرار دادند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.