کد خبر : 26092
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 ژوئن 2015 - 20:02
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سجاد هاشمی به فینال ۴۰۰ متر راه یافت / تلاش دونده تبریزی کشورمان برای قهرمانی و کسب ورودی المپیک بسته هستند

سجاد هاشمی به فینال ۴۰۰ متر راه یافت / تلاش دونده تبریزی کشورمان برای قهرمانی و کسب ورودی المپیک

سجاد هاشمی به فینال ۴۰۰ متر راه یافت / تلاش دونده تبریزی کشورمان برای قهرمانی و کسب ورودی المپیک

به گزارش اهروصال به نقل از آناج، بیست و یکمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا در ووهان چین از امروز آغاز شد که در رقابت‌های ۴۰۰ متر بخش مردان سجاد هاشمی آهنگری به همراه مهدی زمانی دیگر نماینده کشورمان موفق شدند جواز حضور در فینال این رقابت‌ها را کسب کنند. صبح امروز هاشمی دونده تبریزی

به گزارش اهروصال به نقل از آناج، بیست و یکمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا در ووهان چین از امروز آغاز شد که در رقابت‌های ۴۰۰ متر بخش مردان سجاد هاشمی آهنگری به همراه مهدی زمانی دیگر نماینده کشورمان موفق شدند جواز حضور در فینال این رقابت‌ها را کسب کنند.

صبح امروز هاشمی دونده تبریزی کشورمان در دور مقدماتی این رقابت‌ها و در شرایطی که بدون سیدبندی قرعه کشی شده بود، با بدشانسی در گروه مرگ قرار گرفت و درحالی که هر ۴ نفر برتر آسیا در این گروه حضور داشتند، اما عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته و با ثبت رکورد ۴۶/۵۰ ثانیه به مرحله فینال صعود کرد. مهدی زمانی دیگر نماینده کشورمان نیز زمان ۴۷/۰۸ ثانیه را به ثبت رساند.

سجاد هاشمی آهنگری که رکورددار دوهای ۴۰۰ متر و ۴ در ۴۰۰ متر امدادی کشورمان است و سابقه حضور در المپیک ۲۰۱۲ لندن، قهرمانی جوانان آسیا و همچنین قهرمانی ارتش‌های جهان را در کارنامه خود دارد، عصر فردا در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا و برای کسب عنوان با حریفان خود به رقابت خواهد پرداخت.

وی همچنین در این رقابت‌ها در صورتی که بتواند رکورد ۴۵ ثانیه و ۴۰ صدم ثانیه را به ثبت برساند، ورودی المپیک ۲۰۱۶ ریودو ژانیرو برزیل را کسب خواهد کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.