کد خبر : 26063
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 ژوئن 2015 - 13:58
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای قسم تو را، به خون شهید فاطمیون/ بیابیا گل نرگس که شیعه غمگین است بسته هستند

قسم تو را، به خون شهید فاطمیون/ بیابیا گل نرگس که شیعه غمگین است

قسم تو را، به خون شهید فاطمیون/ بیابیا گل نرگس که شیعه غمگین است

رزمندگان لشکر فاطمیون امروز نوک پیکان مقاومت اسلامی در مبارزه با جریانات تکفیری هستند. یکی از این رزمندگان شعری سروده و آن را به ساحت حضرت ولی عصر(عج) تقدیم کرده است. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، یکی از رزمندگان لشکر فاطمیون، لشکر مدافعان افغانستانی مدافع حرم حضرت زینب(س) که این روزها آوازه‌ای جهانی





رزمندگان لشکر فاطمیون امروز نوک پیکان مقاومت اسلامی در مبارزه با جریانات تکفیری هستند. یکی از این رزمندگان شعری سروده و آن را به ساحت حضرت ولی عصر(عج) تقدیم کرده است.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، یکی از رزمندگان لشکر فاطمیون، لشکر مدافعان افغانستانی مدافع حرم حضرت زینب(س) که این روزها آوازه‌ای جهانی پیدا کرده است به مناسبت میلاد حضرت امام مهدی(عج) چند بیت کوتاه سروده است.

او یک رزمنده است که این روزها در میان دیگر رزمندگان، آوانگارد و خط مقدم دفاع از مقدسات اسلامی در منطقه و مقابله با فرقه تکفیری داعش است. عموم نظامیان دنیا این طور هستند که با حضور در میادین نظامی و جنگ و خون ریزی روز به روز بر خشونت و عصیبیت‌های درونی‌شان افزوده می‌شود و با تکیه بر رفتارهای عجیب روانی سعی بر افزودن تهور در وجود خود دارند. اما این مسأله درباره رزمندگان مقاومت اسلامی در سرتاسر دنیا دقیقاً برعکس است و روحیه آن‌ها روز به روز و نسبت به گذشته لطیف‌تر شده و در کنار شجاعت حقیقی‌ای که در درون آنان با تکیه بر مولفه‌هایی ایمانی شکل می‌گیرد، قلبی رئوف و مهربان نسبت به مردمان خود پیدا می‌کنند.

مردان مقاومت اسلامی در روزهای ساخت درونی خود، مصداق عینی «رحماء بینهم و اشداء علی الکفار» می‌شوند. رزمندگان مقاومت هر چه بیشتر بر منش معنوی خود متمرکز می‌شوند، مردانه‌تر و استوارتر شده و در میادین نبرد حضور پیدا می‌کنند. اساس تفاوت شجاعت آنان با تهور دشمنانشان در عقلانیت و آگاهی نسبت به مسیری است که در پیش رو دارند.

سروده این رزمنده فاطمیون را در ادامه می‌خوانید:

میان جنگ، میلادتان چه شیرین است!
ببین یمن و سوریه چه خونین است

تو یار هر دل غم زده‌ای، نمی‌خواهی
کنی ظهور که شیعه بدونتان این است

قسم تو را، به خون شهید فاطمیون
بیابیا گل نرگس که شیعه غمگین است

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.