کد خبر : 26048
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 ژوئن 2015 - 13:48
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای گشت های پلیس راهور در استان مرکزی افزایش می‌یابد بسته هستند

گشت های پلیس راهور در استان مرکزی افزایش می‌یابد

گشت های پلیس راهور در استان مرکزی افزایش می‌یابد

رئیس پلیس راهور استان مرکزی از افزایش گشت‌های پلیس راهور در استان مرکزی همزمان با ۱۴خرداد خبر داد. به گزارش اهروصال، سرهنگ ابوالفضل امیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار مهر، بااشاره به آخرین وضعیت ترافیکی در شهرهای استان اظهار داشت: با برنامه ریزی و تلاش انجام شده در مجموعه پلیس راهور استان مرکزی خوشبختانه در ۲۴ساعت





رئیس پلیس راهور استان مرکزی از افزایش گشت‌های پلیس راهور در استان مرکزی همزمان با ۱۴خرداد خبر داد.

به گزارش اهروصال، سرهنگ ابوالفضل امیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار مهر، بااشاره به آخرین وضعیت ترافیکی در شهرهای استان اظهار داشت: با برنامه ریزی و تلاش انجام شده در مجموعه پلیس راهور استان مرکزی خوشبختانه در ۲۴ساعت گذشته مشکلی در حوزه راهنمایی و رانندگی به وجود نیامده است.

وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده از روزهای گذشته تمام تلاش کارکنان و پرسنل راهور استان و مجموعه نیوری انتظامی استان مرکزی بر ایجاد امنیت و ارتقای نظم در حوزه مختلف به ویژه راهنمایی و رانندگی بوده تا در ایام تعطیل پیش رو شاهد مشکل و سوانحی در استان نباشیم.

رئیس پلیس راهور استان مرکزی درپاسخ به این که آیا تدابیری برای فردا باتوجه به افزایش حجم تردد اندیشیده شده گفت: استان مرکزی باتوجه به اینکه در بخش مهم ترافیکی و ترددی کشور قرار گرفته، شاهد حضور مسافران بیشتری خواهد بود که در این راستا به منظور جلوگیری از هرگونه سانحه و مشکلی در حوزه راهنمایی و رانندگی اقدام به افزایش گشت های پلیس راهور در استان کرده ایم.

وی افزود: در این ایام نیروهای ستادی نیز در کنار ماموران زحمتکش و سخت کوش راهور با حداکثر نیرو برای خدمت رسانی به مردم فهیم ایران اسلامی و استان آماده خدمت رسانی هستند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.