کد خبر : 26036
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 ژوئن 2015 - 13:44
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حمایت‌های عربستان، ترکیه و قطر از تروریست‌ها بر هیچ کس پوشیده نیست بسته هستند

حمایت‌های عربستان، ترکیه و قطر از تروریست‌ها بر هیچ کس پوشیده نیست

حمایت‌های عربستان، ترکیه و قطر از تروریست‌ها بر هیچ کس پوشیده نیست

رئیس پارلمان سوریه تاکید کرد دیگر بر هیچ کس حجم گسترده حمایت های ترکیه، قطر و عربستان سعودی از تروریست ها در سوریه پوشیده نیست. به گزارش اهروصال به نقل از سانا(خبرگزاری رسمی سوریه)، “محمد جهاد اللحام” رئیس مجلس الشعب سوریه هیاتی از مجموعه دوستی ارمنستان و سوریه را به حضور پذیرفت. اللحام تاکید کرد





رئیس پارلمان سوریه تاکید کرد دیگر بر هیچ کس حجم گسترده حمایت های ترکیه، قطر و عربستان سعودی از تروریست ها در سوریه پوشیده نیست.

به گزارش اهروصال به نقل از سانا(خبرگزاری رسمی سوریه)، “محمد جهاد اللحام” رئیس مجلس الشعب سوریه هیاتی از مجموعه دوستی ارمنستان و سوریه را به حضور پذیرفت.

اللحام تاکید کرد سوریه نسبت به همکاری بین المللی در زمینه مبارزه با تروریسم در چارچوب قوانین بین المللی و قطعنامه های شورای امنیت در خصوص مبارزه با این پدیده ای که خطر و تهدیدی برای امنیت و ثبات منطقه و جهان شده است،‌انعطاف دارد.

رئیس پارلمان سوریه گفت دیگر بر هیچ کس حجم حمایت های ترکیه، قطر و عربستان سعودی از تروریست هایی که مرتکب جنایات هولناک در حق ملت سوریه می شوند، پنهان و پوشیده نیست.

وی خاطر نشان کرد نظام ترکیه و شخص رجب طیب اردوغان رئیس جمهور آن از طریق حمایت از گروه های تروریستی مسلح حقیقت رویکرد جنایتکارانه ای را که اجداد عثمانی آنها بر ضد ملت ارمنستان در یکصد سال قبل در پیش گرفتند،اثبات کرد.

رئیس پارلمان سوریه اظهار داشت دولت سوریه تلاش های گسترده ای برای تامین نیازهای اساسی و معیشتی شهروندان با وجود حملات هدفمند گروه های تروریستی مسلح به زیر ساخت ها و تاسیسات و مراکز خدماتی انجام می دهد.

اللحام تاکید کرد رهبری، ارتش و ملت سوریه همچنان به مبارزه با تروریسم و حامیانش در هر نقطه از خاک سوریه تا تحقق پیروزی ادامه می دهند.

وی به توسعه روابط پارلمانی میان سوریه و ارمنستان اشاره کرد و گفت این موضوع در صدر  اولویت های ما قرار دارد که خواسته های دو ملت برادر را محقق کرده و سبب تقویت جایگاه دو کشور شده و در راستای حمایت از ثبات سیاسی و اقتصادی قرار دارد.

از سوی دیگر، تاژیک واردابیتیان رئیس مجموعه دوستی ارمنستان و سوریه در مجلس ملی ارمنستان گفت تروریسم شری است که تمام جهان را تهدید می کند وجامعه بین المللی باید تلاش های خود را برای مقابله با این پدیده خطرناک یکپارچه کند.

وی از همبستگی ملت ارمنستان با ملت سوریه خبر داد که بیش از چهار سال است با گروه های تروریستی مسلح می جنگند.

خاطر نشان می شود ادوارد نعلبندیان وزیر خارجه ارمنستان یک هفته پیش به سوریه سفر کرد و در دیدار با مقامات سوری درباره مسائل مختلف و همچنین روابط دوجانبه بحث و تبادل نظر کرد.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.