کد خبر : 23834
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 می 2015 - 2:43
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای جذابیت‌های تایلند از دید ابتکار+عکس بسته هستند

جذابیت‌های تایلند از دید ابتکار+عکس

جذابیت‌های تایلند از دید ابتکار+عکس

رییس سازمان محیط زیست در صفحه اینستاگرامش عکسی از خود در حال درختکاری در منظقه حفاظت شده جنگل های حرا در حاشیه دریای غرب آسیا و در خلیج بانکوک منتشر کرد. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، معصومه ابتکار در شرح این عکس خود نوشت: به دعوت وزیر محیط زیست تایلند، با هیأت همراه





رییس سازمان محیط زیست در صفحه اینستاگرامش عکسی از خود در حال درختکاری در منظقه حفاظت شده جنگل های حرا در حاشیه دریای غرب آسیا و در خلیج بانکوک منتشر کرد.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، معصومه ابتکار در شرح این عکس خود نوشت: به دعوت وزیر محیط زیست تایلند، با هیأت همراه به منظور آشنایی با ظرفیت های محیط زیستی تایلند از منظقه حفاظت شده جنگل های حرا بازدید یک ساعته ای داشتیم. این جنگل در حاشیه دریای غرب آسیا و در خلیج بانکوک و در حوزه استحفاظی ارتش تایلند قرار دارد و از سوی این نیرو و با حمایت وزرات محیط زیست تایلند مورد حفاظت قرار می گیرد. آنچه که به عنوان جذابیت های این منطقه می توان نام برد، قرارگیری در منطقه جذر و مدی وسیع، محدوده نهالستان و جوانه زنی نهال های جدید و تولید نسل برای گونه های گیاهی منطقه فوق الذکر، وجود گونه غالب Avicennia marina (گونه اصلی حرا در جنوب ایران)، ایجاد امکانات گردشگری برای بازدیدکنندگان، ایجاد مرکز آموزش طبیعت شهری برای آموزش همگانی، همکاری شرکت تویوتا، سازمان های مردم نهاد، ارتش و دولت در حفاظت از محیط زیست به منظور حفاظت هر چه بهتر از این منطقه است.

درختکاری ابتکار در جنگل حرا+عکس

حمایت مردم منطقه و جامعه محلی در حفاظت از درختان به دلیل معیشتی که برای آنان ایجاد کرده، از دیگر جذابیت های منطقه است. ریشه جنگل های حرا، به عنوان تمیز کننده و فیلتر آب اطراف خود بوده و باعث شده گونه های آبزی در هنگام مد به وفور در لابه لای ریشه ها دیده شود.

در پایان این بازدید اصله نهالی توسط هریک از اعضای هیأت ایرانی کاشته شد.

 

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.