کد خبر : 23680
تاریخ انتشار : شنبه 23 می 2015 - 6:54
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نرخ جدید مرغ و انواع ماهی بسته هستند

نرخ جدید مرغ و انواع ماهی

نرخ جدید مرغ و انواع ماهی

خبرگزاری تسنیم: رییس اتحادیه پرنده و ماهی ضمن اعلام نرخ جدید انواع ماهی و مرغ گفت:فعلا از ثبات قیمت مرغ خبری نیست و نوسان قیمت ادامه دارد تا به ۷۰۰۰ تومان برسد. به گزارش اهروصال به نقل از گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم،مهدی یوسف‌خانی در گفتگو با مهر با اشاره به افزایش ۱۰۰ تومانی قیمت مرغ





خبرگزاری تسنیم: رییس اتحادیه پرنده و ماهی ضمن اعلام نرخ جدید انواع ماهی و مرغ گفت:فعلا از ثبات قیمت مرغ خبری نیست و نوسان قیمت ادامه دارد تا به ۷۰۰۰ تومان برسد.

به گزارش اهروصال به نقل از گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم،مهدی یوسف‌خانی در گفتگو با مهر با اشاره به افزایش ۱۰۰ تومانی قیمت مرغ در مراکز خرده فروشی،  اظهارداشت: امروز نرخ این کالا در مراکز خرده فروشی ۶۷۰۰ تومان، تحویل به مغازه‌دار ۶۲۰۰ تومان، درب کشتارگاه ۶۱۰۰ تومان، میدان بهمن ۵۹۰۰ تومان و قیمت مرغ زنده ۴۳۵۰ تومان است.

وی اضافه کرد: قیمت منطقی مرغ در شرایط فعلی بین ۷۰۰۰ تا ۷۲۰۰ تومان است،  ضمن اینکه فعلا از ثبات قیمت مرغ خبری نیست و نوسان قیمت ادامه دارد تا به ۷۰۰۰ تومان برسد.

یوسف‌خانی،  قیمت ماهی را نیز بدون تغییر خواند و گفت: امروز  شنبه قیمت انواع ماهی بدین شرح است؛ شیرجنوب ۲۵ هزارتومان، کپور ۱۶ هزارتومان، قزل‌آلا ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان، شیر نیزه‌ای ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان، تیلاپیا ۲۱ هزارتومان، آمورجنوب ۱۷ هزارتومان، آزاد دزفولی ۹۵۰۰ تومان و حلوای سیاه ۱۷ هزار تومان.

انتهای پیام/

خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.