کد خبر : 23612
تاریخ انتشار : جمعه 22 می 2015 - 10:18
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای واکنش ایران به شیطنت دشمنان پشیمان کننده است بسته هستند

واکنش ایران به شیطنت دشمنان پشیمان کننده است

واکنش ایران به شیطنت دشمنان پشیمان کننده است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه خوی گفت: واکنش ایران به شیطنت دشمنان و ایجاد اخلال در مذاکرات و هر گونه زیاده خواهی سیاسی پشیمان کننده خواهد بود. به گزارش اهروصال به نقل از خبرگزاری تسنیم از خوی، حجت الاسلام سیدرضی موسوی شکوری امروز در خطبه های نماز با توصیه نمازگزاران جمعه به رعایت کردن پرهیزکاری موضوع





خبرگزاری تسنیم: امام جمعه خوی گفت: واکنش ایران به شیطنت دشمنان و ایجاد اخلال در مذاکرات و هر گونه زیاده خواهی سیاسی پشیمان کننده خواهد بود.

به گزارش اهروصال به نقل از خبرگزاری تسنیم از خوی، حجت الاسلام سیدرضی موسوی شکوری امروز در خطبه های نماز با توصیه نمازگزاران جمعه به رعایت کردن پرهیزکاری موضوع وظایف متقابل دولت و ملت از دیدگاه امیرمؤمنان (ع) را مورد بررسی قرار داد و اظهار داشت: عدالت خواهی، مبارزه با ظلم و تبعیض، تعلیم و تربیت جامعه، گزینش کارگزاران بر اساس لیاقت و نظارت برعملکرد کارگزاران از جمله وظایف دولت در برابر ملت از دیدگاه امیرمؤمنان (ع) می‌باشد.

وی افزود: دریافت گزارشات مردمی، مکاتبه با کارگزاران و نصب مأموران اطلاعاتی (عیون) از جمله ابزارهای امیرمؤمنان (ع) جهت نظارت و اشراف بر عملکرد کارگزاران حکومتی بودند.

شکوری با اشاره به میلاد امام حسین (ع) و امام زین العابدین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع)، روز پاسدار و جانباز گفت: این مناسبت‌ها درس‌ها و پیامهای مهم و سرنوشت سازی برای بشریت دارند که ضروری است در جامعه اسلامی ما به فرهنگ عمومی تبدیل شوند.

وی تصریح کرد: ایثار و از خود گذشتگی در راه اهداف الهی، مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی، حمایت از مظلومان و مستضعفان، پاسداری از ارزشهای والای اسلامی، احیاء فرهنگ جهاد و شهادت، دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی، تحمل کردن سختیهای طاقت فرسای دوران طولانی جانبازی و احیاء دو فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی درس ها و پیام های ائمه به مسلمین است.

خطیب جمعه خوی با اشاره به حماسه فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس، روز مقاومت ایثار و پیروزی و  یادآوری مقاومت مردم شهر دزفول در برابر موشکباران رژیم بعثی که روز مقاومت و پایداری نامگذاری شده است گفت: هر دو مناسبت از جمله مناسبتهای مهم و سرنوشت ساز دوران دفاع مقدس ملت متعهد ایران می‌باشند که در تاریخ سیاسی ایران جاودانه شده‌اند. به روح پاک شهدای انقلاب اسلامی درود می‌فرستیم.

شکوری با اشاره به سخنان و مواضع صریح و مهم مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان نیروهای مسلح و دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ولی امر مسلمین با اخطار به استکبار جهانی و حامیان منطقه‌ای آنان مبنی بر کشاندن جنگ به مرزهای ایران اسلامی و زیاده خواهی در مذاکرات هسته‌ای ضمن توصیه به مسئولان جمهوری اسلامی مبنی بر لزوم ایستادگی در برابر زیاده خواهی‌های دشمن فرمودند اجازه نمی‌دهیم دشمن از مراکز نظامی ما بازرسی کنند و یا با دانشمندان هسته‌ای حرف بزنند آنان بدانند اگر علیه ایران شیطنتی کنند واکنش ایران سخت و پشیمان کننده خواهد بود.

انتهای پیام/ ی

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.