کد خبر : 23360
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 می 2015 - 11:53
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ایران پرچمدار و صاحب ستون اصلی پرچم اسلام است بسته هستند

ایران پرچمدار و صاحب ستون اصلی پرچم اسلام است

ایران پرچمدار و صاحب ستون اصلی پرچم اسلام است

خبرگزاری تسنیم: این استاد اخلاق گفت: ایران پرچمدار و صاحب ستون اصلی پرچم اسلام و سایر ستون‌های اصلی اسلام در جهان است. به گزارش اهروصال به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله محمدعلی جاودان استاد اخلاق در همایش طرح نخبه‌پروری شهید بهنام محمدی و در جمع اعضای صالحین بسیج طی سخنانی اظهار داشت:





خبرگزاری تسنیم: این استاد اخلاق گفت: ایران پرچمدار و صاحب ستون اصلی پرچم اسلام و سایر ستون‌های اصلی اسلام در جهان است.

به گزارش اهروصال به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله محمدعلی جاودان استاد اخلاق در همایش طرح نخبه‌پروری شهید بهنام محمدی و در جمع اعضای صالحین بسیج طی سخنانی اظهار داشت: جنگ بین دو نیروی لشکر عمر سعد و لشکر امام حسین(ع) همیشه وجود داشته و امروز هم وجود دارد؛ امیدوارم شما جزو لشکر امام حسین(ع) باشید.

وی با اشاره به اینکه ماندن در این لشکر به پایداری و استقامت و انتخاب راه احتیاج دارد، گفت: هر چه بیشتر در این مسیر بمانید، درستی راه بیشتر برای‌تان مشخص می‌شود. البته برای طرف مقابل بیشتر از گمان به تعبیر قرآن وجود ندارد. اما ما راهی را انتخاب کردیم که هر چه زمان بیشتری در آن باقی بمانیم به بصیرت و یقین بیشتری دست خواهیم یافت. 

این استاد اخلاق تصریح کرد: کوشیدن و ماندن در راهی که انتخاب کرده‌ایم، بسیار مهم است لذا تا نهایت لازم در این مسیر باید کوشید. چون هنوز هم نمی‌دانیم نتیجه راه و مسیری که انتخاب کرده‌ایم چقدر عظیم است. 

آیت‌الله جاودان در ادامه سخنان خود با اشاره به دشمنی‌های صورت گرفته علیه جمهوری اسلامی ایران و کشورهای اسلامی گفت: این دشمنان حتی اجازه تحصیل در رشته‌های مورد نیاز را به جوانان ما نمی‌دهند و دشمنی آنها علیه جمهوری اسلامی ایران بسیار وسیع است زیرا می‌دانند ایران پرچمدار و صاحب ستون اصلی پرچم اسلام و سایر ستون‌های اصلی اسلام در جهان است.

وی با بیان اینکه قدرت‌های جهان زمانی احساس کردند که خیزش‌های اسلامی تمام شده اما به یک‌باره ایران خیال راحت آنها را ناآرام کرد، گفت: آنها تلاش می‌کنند مانع از پیشرفت و عظمت این کشور شوند. 

این استاد اخلاق با بیان اینکه امروز خیزش‌های اسلامی در کشورهای مسلمانی مانند عراق و افغانستان مانند قبل به راحتی خاموش نمی‌شود، گفت: امروز دیگر کشورهایی مثل بحرین، یمن و سایر کشورهای اسلامی اجازه نمی‌دهند این کشورها به راحتی انقلاب و خیزش اسلامی آنها را بر هم زنند و در لبنان و سایر کشورها نیز همین طور است. لذا همه دشمنان در لشکر مقابل ما قرار دارند و ما به عنوان کسی که در مسیر مقابل عمر سعد قرار داریم، باید قدر خودمان و مسیری که انتخاب کرده‌ایم، بدانیم. 

انتهای پیام/

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.