کد خبر : 22814
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 می 2015 - 15:00
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سؤال رسایی از نعمت‌زاده درباره علل عضویتش در هیئت‌مدیره برخی شرکت‌ها بسته هستند

سؤال رسایی از نعمت‌زاده درباره علل عضویتش در هیئت‌مدیره برخی شرکت‌ها

سؤال رسایی از نعمت‌زاده درباره علل عضویتش در هیئت‌مدیره برخی شرکت‌ها

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در جلسه امروز این کمیسیون سؤال رسایی از وزیر صنعت، معدن و تجارت پیرامون علل عضویتش در هیئت‌مدیره برخی شرکت‌ها مطرح شد. به گزارش اهروصال، روح‌الله عباسپور سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی مهر با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون،





سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در جلسه امروز این کمیسیون سؤال رسایی از وزیر صنعت، معدن و تجارت پیرامون علل عضویتش در هیئت‌مدیره برخی شرکت‌ها مطرح شد.

به گزارش اهروصال، روح‌الله عباسپور سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی مهر با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون، گفت: محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس حضور یافت.

وی افزود: در این جلسه، تعدادی از نمایندگان و اعضای کمیسیون سوالاتی را درباره کیفیت پایین و گرانی نان از وزیر صنعت پرسیدند که محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس از پاسخ‌های نعمت‌زاده به صورت مشروط قانع شد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه اظهار داشت: در ادامه این جلسه سلطانی نماینده مردم بروجن در مجلس نیز از توضیحات وزیر صنعت درباره علل گرانی نان قانع نشد و گفت که با وجود افزایش قیمت نان، کیفیت آن تاکنون ارتقا پیدا نکرده است.

عباسپور همچنین تصریح کرد: در بخش دیگری از این جلسه سؤال حجت‌‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس از وزیر صنعت، معدن و تجارت پیرامون عضویت نعمت‌زاده در هیئت‌مدیره برخی شرکت‌ها مطرح شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در راستای سؤال رسایی از نعمت‌زاده مقرر شد که اسامی روزنامه‌هایی که اعلان انصراف نعمت‌زاده از عضویت در هیئت‌مدیره برخی شرکت‌ها را منتشر کرده‌اند، به کمیسیون ارائه شود که به این ترتیب رسایی نیز با این شرط، از پاسخ‌های نعمت‌زاده قانع شد.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.