کد خبر : 22658
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 می 2015 - 10:01
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دوران قلعه‌نویی به پایان رسید؟ بسته هستند

دوران قلعه‌نویی به پایان رسید؟

دوران قلعه‌نویی به پایان رسید؟

خبرگزاری تسنیم عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: به سرعت برنامه‌های سرمربیان پیشنهادی داخلی و خارجی در هیئت مدیره بررسی شود تا در نهایت بهترین گزینه را انتخاب کنیم. به گزارش اهروصال به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پندار توفیقی پس از نشست ظهر امروز هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: در نشست امروز هیئت





خبرگزاری تسنیم عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: به سرعت برنامه‌های سرمربیان پیشنهادی داخلی و خارجی در هیئت مدیره بررسی شود تا در نهایت بهترین گزینه را انتخاب کنیم.

به گزارش اهروصال به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پندار توفیقی پس از نشست ظهر امروز هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: در نشست امروز هیئت مدیره مقرر شد با توجه به نتایج تیم استقلال به سرعت برنامه‌های سرمربیان پیشنهادی داخلی و خارجی در هیئت مدیره بررسی شود تا در نهایت بهترین گزینه را انتخاب کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قلعه نویی هم جزو این گزینه‌ها است، اظهار داشت: به هر حال همانطور که گفتم برنامه همه گزینه‌ها از جمله قلعه نویی را دریافت می‌کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه فردا مزایده دوباشگاه استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود آیا تصمیمات هیئت مدیره در این زمینه ضمانت اجرایی خواهد داشت، گفت: ما که نمی‌توانیم باشگاه را به دلیل مزایده تعطیل کرده و در آن را ببندیم. اگر می‌خواستیم این کار را کنیم پس باید در زمان برگزاری مزایده اول این کار را کرده و جلسه‌ای برگزار نمی‌کردیم و تصمیمی نمی‌گرفتیم.

توفیقی در پاسخ به این پرسش که‌ آیا این حرف شما بدان معنی است که مزایده چهارم برگزار نمی‌شود، تصریح کرد: مطمئنا این طور نیست و امیدوارم فردا باشگاه استقلال واگذار شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شما یا هم جزو خریداران استقلال هستید خاطر نشان کرد: ما از این پول‌ها نداریم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا درست است خادم برای ماندن قلعه نویی با شما تماس گرفته، تاکید کرد: این موضوع درست نیست و خادم تماسی نگرفته است.

به گزارش تسنیم با این اظهار نظر به نظر می‌رسد که قلعه‌نویی به پایان خط همکاری با استقلال رسیده است.

انتهای پیام/

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.