کد خبر : 2252
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 20 ژانویه 2015 - 15:31
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ضرورت آمادگی کلیه ادارات برای استقبال از میهمانان نوروزی و تشکیل تیمهای نظارتی بسته هستند

ضرورت آمادگی کلیه ادارات برای استقبال از میهمانان نوروزی و تشکیل تیمهای نظارتی

ضرورت آمادگی کلیه ادارات برای استقبال از میهمانان نوروزی و تشکیل تیمهای نظارتی

به گزارش اهروصال، مدد سمندری در جلسه ستاد سفرهای نوروزی شهرستان اهر ضمن تقدیر از مسئولین کمیته های تخصصی خدمات سفر سالهای گذشته شهرستان اهر، خواهان ارائه نکته نظرات و پیشنهادات و ابتکارات سازنده اعضای کمیته های تخصصی برای جذب و خدمت رسانی هر چه بیشتر گردشگران و بویژه مسافرین نوروزی شد.   وی شهرستان

به گزارش اهروصال، مدد سمندری در جلسه ستاد سفرهای نوروزی شهرستان اهر ضمن تقدیر از مسئولین کمیته های تخصصی خدمات سفر سالهای گذشته شهرستان اهر، خواهان ارائه نکته نظرات و پیشنهادات و ابتکارات سازنده اعضای کمیته های تخصصی برای جذب و خدمت رسانی هر چه بیشتر گردشگران و بویژه مسافرین نوروزی شد.

 

وی شهرستان اهر را به عنوان محور اصلی و چهارراه ارتباطی استانهای شمال غرب و شمالی و همچنین گردشگران جمهوری آذربایجان و نخجوان دانست و افزود: باید ترتیبی اتخاذ نماییم که با هدایت و راهنمایی مسافران ، تمام ظرفیتهای گردشگری منطقه از جمله مجموعه آرامگاه شیخ شهاب الدین اهری و موزه ادب و عرفان به عنوان اولین موزه تخصصی عرفانی کشور، به نحو شایسته معرفی شده و گردشگران گذری در شهر ماندگارتر شوند.

 

معاون فرماندار اهر بر ضرورت آمادگی کلیه ادارات شهرستان اهر برای استقبال از مهمانان نوروزی و تشکیل تیمهای نظارتی تاکید کرد.

 

در ادامه جلسه مدعوین به ارائه دیدگاهها و نظرات پیشنهادی خود پرداخته و ظرفیتهای مجموعه تحت نظارت خود را جهت استفاده توسط ستاد خدمات سفر شهرستان معرفی نمودند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.