کد خبر : 22371
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 می 2015 - 4:40
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اساتید ۱۱ کشور در کنفرانس بین المللی چالشهای زبان انگلیسی حضور می یابند بسته هستند

اساتید ۱۱ کشور در کنفرانس بین المللی چالشهای زبان انگلیسی حضور می یابند

اساتید ۱۱ کشور در کنفرانس بین المللی چالشهای زبان انگلیسی حضور می یابند

به گزارش اهروصال، دکتر نادر اسدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در گفتگو با خبرنگاران  برگزاری همایش های بین المللی و ملی را توسط این دانشگاه را گامی عملی در جهت کاربردی کردن پژوهش در زمینه های مختلف عنوان کرد. وی افزود: طی یکسال کذشته سه همایش ملی در رشته شیمی، زمین شناسی و

به گزارش اهروصال، دکتر نادر اسدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در گفتگو با خبرنگاران  برگزاری همایش های بین المللی و ملی را توسط این دانشگاه را گامی عملی در جهت کاربردی کردن پژوهش در زمینه های مختلف عنوان کرد.
وی افزود: طی یکسال کذشته سه همایش ملی در رشته شیمی، زمین شناسی و علوم انسانی با حضور اساتید برجسته از کشورهای مختلف و صاحبنظران برجسته علمی و دانشگاهی برگزار شد که با استقبال پرشور علاقه مندان این رشته ها مواجه شده است.
این مقام مسئول ادامه داد: برگزاری همایش های بین المللی در واحد اهر یک تجربه موفق و عملی و نشان از توانمندی این دانشگاه در برگزاری همایش های مختلف در سطح بین المللی می باشد.
دکتر نادر اسدی اظهار امیدواری کرد با اتمام بزرگترین مجتمع و آمفی تئاتر منطقه که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در حال ساخت است بتوانیم با اتمام آن شاهد برگزاری همایش های مختلف دراین مجتمع دانشگاهی باشیم.
گفتنی است: اولین کنفرانس بین المللی چالش های زبان انگلیسی از سال گذشته با راه اندازی پورتال و دبیرخانه و اعلام فراخوان همایش فعالیت خود را آغاز کرده و در ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه سالجاری این کنفرانس در سالن مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.