کد خبر : 22365
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 می 2015 - 4:01
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مراسم سالروز طرح تحول نظام سلامت و روز جهانی ماما در اهر برگزار شد بسته هستند

مراسم سالروز طرح تحول نظام سلامت و روز جهانی ماما در اهر برگزار شد

مراسم سالروز طرح تحول نظام سلامت و روز جهانی ماما در اهر برگزار شد

به گزارش اهروصال، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید و طنین انداز شدن سرود جمهوری اسلامی ایران، دکتر حسینیه رئیس شبکه بهداشت شهرستان اهر ضمن تشکر از حضور مسئولین شهرستانی، میهمانان و پرستاران به ارائه گزارشی از دلیل برگزاری مراسم و کسب رتبه اول در اجرای بسته ترویج زایمان طبیعی توسط بیمارستان

به گزارش اهروصال، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید و طنین انداز شدن سرود جمهوری اسلامی ایران، دکتر حسینیه رئیس شبکه بهداشت شهرستان اهر ضمن تشکر از حضور مسئولین شهرستانی، میهمانان و پرستاران به ارائه گزارشی از دلیل برگزاری مراسم و کسب رتبه اول در اجرای بسته ترویج زایمان طبیعی توسط بیمارستان باقرالعلوم شهرستان اهر در استان پرداخت.

آیت اله جواد حاجی زاده در این مراسم اظهار داشت: مردم انتظار توسعه مراکز درمانی و بهداشتی را از دولت دارند البته باید در کنار این توسعه به فکر بهبود خدمات از لحاظ کمی و کیفی به مردم بود.

وی ادامه داد: مردم از ارائه خدمات درمانی برخی مراکز شکایت دارند که این نارضایتی باید توسط مسئولان مورد توجه قرار گیرد و نباید نسبت به آن ها غافل بود.

آیت اله حاجی زاده با بیان اینکه بیمارستان این شهرستان نیاز به توسعه دارد، گفت: شهرستان اهر توانسته از نظر درمانی جایگاه ویژه ای در بین دیگر شهرستان های استان باز کند که این امر سبب می شود مردم دیگر شهرستان ها به بیمارستان های اهر مراجعه کنند.

امام جمعه شهرستان اهر افزود: طرح تحول نظام سلامت یکی از کارهای خوبی است که از سوی دولت اجرا می شود و باعث می شود مردم با کمترین هزینه از امکانات بهداشتی و درمانی بهره مند شوند که امیدواریم اجرای کامل این طرح در دستور کار قرار گیرد.

 

سید محمد عابدی فرماندار شهرستان اهر نیز گفت: با توجه به مراجعات بیماران شهرستان های همجوار به بیمارستان اهر، افزایش امکانات جدید در بخش های تخصصی ضروری است.

وی با بیان اینکه مسئولان باید در این زمینه عنایت ویژه ای داشته باشند، اظهار داشت: مسئولان این شهرستان در زمینه توسعه این بیمارستان تمام تلاش خود را انجام داده اند و در این خصوص از مدیریت درمانی استان می خواهیم که اقدام به اتخاذ تصمیم مناسب برای این بیمارستان بکند.

عابدی ادامه داد: دولت در زمینه بهداشت گام های موثری برداشته که این امر مورد اذعان تمامی کارشناسان این حوزه است و نباید از زحمات دولت در این زمینه غافل بود.

فرماندار اهر افزود: امیدواریم با ایجاد امکانات مورد نیاز، ارایه خدمات بهداشتی و درمانی برای بیماران بهتر شود زیرا برای اجرای یک طرح مناسب نیاز به توسعه امکانات سخت افزاری نیز است.

وی با اشاره به اینکه طرح تحول نظام سلامت یکی از گام های مؤثر در راستای کاهش هزینه های مردم است، گفت: تاکنون اجرای این طرح موفق بوده است که امیدواریم با توجه به برنامه های دولت پس از این نیز شاهد اجرای مناسب این طرح باشیم.

عباس فلاحی باباجانی نماینده مردم اهر در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: مسئولان بهداشت و درمان استان و شهرستان باید توجه داشته باشند که بیمارستان این شهرستان پاسخگوی مردم نیست و باید نسبت به توسعه آن اقدام اساسی شود.

وی ادامه داد: بخش های مختلف این بیمارستان افزایش یافته است و فضای کنونی نمی تواند پاسخگوی این افزایش باشد.

فلاحی با بیام اینکه عزم دولت و مجلس توسعه کمی و کیفی در حوزه بهداشت و درمان است، گفت: توسعه بهداشت و درمان یکی از زیربناهای توسعه کشور است و دولت و مجلس توجه خاصی به این بخش دارند.

نماینده مردم اهر در مجلس ادامه داد: پرسنل بهداشت و درمان استان خواستار رعایت عدالت در پرداخت ها هشتند که امیدواریم دولت در این زمینه نیز اقدامات مناسبی انجام دهد.

 

گفتنی است در پایان این مراسم از رئیس بیمارستان، تعدادی از پزشکان و پرستاران نمونه شهرستان تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.