کد خبر : 21107
تاریخ انتشار : شنبه 9 می 2015 - 18:35
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مذاکره زیر شبح تهدید،مذاکره عزتمند نیست بسته هستند

مذاکره زیر شبح تهدید،مذاکره عزتمند نیست

مذاکره زیر شبح تهدید،مذاکره عزتمند نیست

آیت الله محسن حیدری گفت:وقتی که مذاکره زیر نظر شبح تهدید باشد این مذاکره نمی تواند یک مذاکره عزتمند باشد و مصالح ملت ایران را تامین کند. به گزارش اهروصال آیت الله محسن حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت گو با رهیاب در تیبین فرمایش مقام معظم رهبری که با توافق زیر شبح تهدید





آیت الله محسن حیدری گفت:وقتی که مذاکره زیر نظر شبح تهدید باشد این مذاکره نمی تواند یک مذاکره عزتمند باشد و مصالح ملت ایران را تامین کند.

به گزارش اهروصال آیت الله محسن حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت گو با رهیاب در تیبین فرمایش مقام معظم رهبری که با توافق زیر شبح تهدید موافق نیستم اظهار داشت:وقتی که مذاکره زیر نطر شبح تهدید باشد این مذاکره نمی تواند یک مذاکره عزتمند باشد و مصالح ملت ایران را تامین کند.

وی ادامه داد:مذاکره زیر شبح تهدید و فشار با ارزش های اسلامی و حکمت سازگار نیست قرآن اجازه هیچگونه سلطه کفار بر مسلمانان را نداده است.
 
عضو خبرگان رهبری تصریح کرد:مذاکره زیر شبح تهدید عملا سلطه کفار را بر خود پذیرفته ایم و این امر دقیقا بر خلاف منطق قرآن است.
 
وی اضافه کرد:هرجا بحث تهدید ،فشار و ارعاب آمد باید مذاکره کنندگان میز مذاکره را ترک کنند و به مذاکرات برنگردند مگر اینکه برخوردها از طرف مقابل انسانی و طرفینی باشد.
انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.