کد خبر : 20854
تاریخ انتشار : جمعه 8 می 2015 - 14:55
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای معروف: بازی با آمریکا سخت ترین دیدار تیم ملی است بسته هستند

معروف: بازی با آمریکا سخت ترین دیدار تیم ملی است

معروف: بازی با آمریکا سخت ترین دیدار تیم ملی است

کاپیتان تیم ملی والیبال ‘گفت: سخت ترین بازی با آمریکا است زیرا تیمی قدرتمند است و هم اینکه تیم ایران همیشه در بازی اول و دوم با مشکل روبرو می شود. به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه داناسعید معروف در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی والیبال در ایران در گفت وگو





کاپیتان تیم ملی والیبال ‘گفت: سخت ترین بازی با آمریکا است زیرا تیمی قدرتمند است و هم اینکه تیم ایران همیشه در بازی اول و دوم با مشکل روبرو می شود.

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه داناسعید معروف در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی والیبال در ایران در گفت وگو با خبرنگاران افزود: تازه به تمرینات پیوستم اما میزان آمادگی بازیکنان در این دو جلسه رضایت بخش است. با بازیکنان صحبت داشتم و نشان های زیادی از انگیزه در آنان دیدم. خیلی به ادامه تمرینات خوش بین هستم.

وی با بیان اینکه تا زمان بازی های تدارکاتی هیچ چیزی در مورد میزان آمادگی تیم مشخص نخواهد شد، گفت: بازیکنان جدید خوبی نیز به تیم ملی اضافه شدند که نشان از توجه به نسل جوان است. امیدوارم در شش دیدار خارج از خانه موفق باشیم که در ادامه با انگیزه بیشتری در خانه به مصاف حریفان برویم.

کاپیتان تیم ملی والیبال در باره جدی ترین حریف ایران در لیگ جهانی افزود: سخت ترین بازی با آمریکا است زیرا تیمی قدرتمند است و هم اینکه تیم ایران همیشه در بازی اول و دوم با مشکل روبرو می شود. اما در مجموع همه شش بازی دور رفت سخت است زیرا نیاز به کسب حداقل امتیاز را در این بازی ها داریم.

وی در باره نقش ارتباطات بین گروهی بازیکنان در موفقت تیم ملی والیبال گفت: ارتباطات بازیکنان در چند سال اخیر خیلی خوب بوده، چیزی که در والیبال همیشه باعث موفقیت بوده است نداشتن حاشیه است و فضای صمیمی تیم به موفقیت کمک زیادی کرده است.

معروف درباره شرایط سخت ایران در گروه و صعود تنها دو افزود: شانس صعود به دور نهایی را نمی توانم پیش بینی کنم، کار سختی در پیش داریم و شاید روی کاغذ هیچ کارشناسی برای صعود ایران احتمالی قادر نباشد. اما والیبال ایران معادلات کارشناسان را برهم زده است. برای من مهم این است که در مسابقات امسال نشان دهیم از دو دوره حضور در لیگ جهانی تجربه های خوبی به دست آوردیم. اگر از این تجربیات به درستی استفاده کنیم، حتما نتایج نیز خوب خواهد بود. در مجموع یک سال به المپیک داریم و باید هدف اصلی ما حضور در المپیک باشد. به همین دلیل نتیجه در لیگ جهانی شاید زیاد تاثیر در دستیابی به این هدف نداشته باشد.

تیم ملی والیبال ایران بامداد ۲۰ اردیبهشت با ۱۶ بازیکن راهی فنلاند می شود و بعد از دو هفته اردوی برون مرزی در فنلاند و جمهوری چک برای نخستین مسابقه خود در هفته اول لیگ جهانی راهی لس آنجلس آمریکا خواهد شد.
 

 

 

انتهای پیام /* 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.