کد خبر : 20827
تاریخ انتشار : جمعه 8 می 2015 - 11:46
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای امضای سریع توافق‌نامه نشان تبحر نیست/ بیانیه لوزان با توافق ژنو مغایرت دارد/ فروش اطلاعات کشور به بیگانگان در فتنه ۸۸ بسته هستند

امضای سریع توافق‌نامه نشان تبحر نیست/ بیانیه لوزان با توافق ژنو مغایرت دارد/ فروش اطلاعات کشور به بیگانگان در فتنه ۸۸

امضای سریع توافق‌نامه نشان تبحر نیست/ بیانیه لوزان با توافق ژنو مغایرت دارد/ فروش اطلاعات کشور به بیگانگان در فتنه ۸۸

نماینده مردم تهران گفت:با تمام تلاش های صورت گرفته نقدهای جدی به توافقات ژنو و لوزان وارد است باید حواسمان باشد امضا کردن توافق هسته ای با سرعت نشان از تبحر نیست. به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از رهیاب، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای





نماینده مردم تهران گفت:با تمام تلاش های صورت گرفته نقدهای جدی به توافقات ژنو و لوزان وارد است باید حواسمان باشد امضا کردن توافق هسته ای با سرعت نشان از تبحر نیست.

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از رهیاب، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تجمع ۱۰۰۰ نفری دانشجویان بسیجی دانشگاه های سراسر خوزستان در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت:فتنه ۸۸ را بعضیها به دعوای احمدی نژاد و موسوی تعبیر نکنند دعوای دو نفر که مهم نیست باید دید که فتنه گران چه ظلم هایی در حق کشور کردند.

وی ادامه داد: یک عده ای در فتنه ۸۸ اطلاعات کشور را به بیگانگان فروختند سفارتخانه ها به یگان های جاسوسی و عملیاتی تبدیل شدند.
 
بذرپاش تصریح کرد:مواظب باشیم آدرس غلط به ما ندهند دور سوم تحریم ها به خاطر کاغذ پاره خواندن آنها از طرف فلانی یا به خاطر حرف های آن آقا وضع نشدند.
وی افزوذ:۶۰ سال دیگر که آمریکا اسناد فتنه ۸۸ را رو کرد مشخص می شود چه کسی به بیگانگان گرا داده اند.
نماینده مردم تهران با بیان اینکه تیم مذاکره کننده زحمت های زیادی کشیده است اظهار داشت:با تمام تلاش های صورت گرفته نقدهای جدی به توافقات ژنو و لوزان وارد است باید حواسمان باشد امضا کردن توافق هسته ای با سرعت نشان از تبحر نیست.
وی اضافه کرد:در ژنو که بی تردید با عجله به توافق رسیدند و امروز می بینیم بیانیه لوزان با توافق ژنو در  9 بند کاملا مغایرت دارد.
 
بذرپاش گفت:دولت در ژنو می خواست بگوید ما کاری انجام دادیم و آن اشتباه راهبردی را قبول کرد که ۲۰ درصد را با چیزهای بی ارزش معاوضه کردیم ما با ۲۰ درصد می توانستیم تحریم های نفتی را برداریم.
وی ادامه داد:توافق لوزان اگر الزام آور باشد وا مصیبتاست ولی اگر الزام آور نیست پس چرا این همه مذاکره شد؟ به خاطر اینکه امریکایی ها برای انتحابات پیش رو در آمریکا به مذاکره با ایران محتاجند.
 
انتهای پیام/ط

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.