کد خبر : 19374
تاریخ انتشار : شنبه 2 می 2015 - 14:21
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بوسه زدن وزیر اطلاعات بر دستان پدر+عکس بسته هستند

بوسه زدن وزیر اطلاعات بر دستان پدر+عکس

بوسه زدن  وزیر اطلاعات بر دستان پدر+عکس

علوی وزیر اطلاعات در یکی از سفرهای خود به شهرستان جهت حضور در مراسم سخنرانی عمومی، در سالن معلم شهر لامرد به محض ورود پدر بزرگوارشان، خاضعانه بر دست پدر دوست داشتنی خود بوسه می زند. به گزارش اهروصال به نقل از لامرود – یکی از مواردی که اسلام بعد از توحید خداوند متعال بر





علوی وزیر اطلاعات در یکی از سفرهای خود به شهرستان جهت حضور در مراسم سخنرانی عمومی، در سالن معلم شهر لامرد به محض ورود پدر بزرگوارشان، خاضعانه بر دست پدر دوست داشتنی خود بوسه می زند.

به گزارش اهروصال به نقل از لامرود – یکی از مواردی که اسلام بعد از توحید خداوند متعال بر آن تاکید فراوان دارد، احترام به پدر و مادر است و رابطه دوستانه و محترمانه پدر و فرزندی مورد تحسین همگان قرار دارد، حال رعایت این موضوع مهم، یکی از شاخص های بارز اخلاقی دکتر سید محمود علوی وزیر اطلاعات دولت یازدهم است.

 
 
به عنوان مثال، وی در یکی از سفرهای خود به شهرستان جهت حضور در مراسم سخنرانی عمومی، در سالن معلم شهر لامرد به محض ورود پدر بزرگوارشان، خاضعانه بر دست پدر دوست داشتنی خود بوسه می زند.
 
سید محمود علوی وزیر اطلاعات
در همین راستا باید اضافه کرد مهندس منصوری فرماندار لامرد در یکی از شبکه های اجتماعی با بیان خاطره ای به این خصلت نیکو وزیر پرتلاش دولت تدبیر و امید اشاره می کند.
 
 
 
منصوری در این خصوص نوشت: هفته اول سال ۱۳۹۴ بود که حضرت آیت الله دکتر علوی وزیر محترم دولت تدبیر و امید طبق رسم و سنت همیشگی برای انجام صله رحم و دیدار با خانواده و اقدام بویژه دیدار با پدر ارجمندشان آیت الله حاج سید رضی علوی وارد شهر لامرد شدند و به محض ورود بدون هرگونه تشریفاتی به دیدار پدرشان رفتند. بعد از احوالپرسی های خالصانه و صحبت های شیرین طرفینی و زمانی که خواستند منزل پدر را ترک و با ایشان خداحافظی نمایند، خاضعانه پای پدر را در آغوش گرفته و بر آن بوسه مهر و عشق و وفا زدند و این درسی بود برای جوانان که در این این دنیا هیچ سرمایه و مقامی بالاتر از مقام پدر و مادر نیست.
 
لامـــــرود آرزومند است سایه همه پدران و مادران، این دو گنج تمام نشدنی بر تمام خانواده های ایرانی برای همیشه استوار باشد.
 
انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.