کد خبر : 19031
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 آوریل 2015 - 17:20
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای همدلی و هم زبانی از دو قطبی بودن جامعه جلوگیری می‌کند/دولت باید شعارها و میثاق های مردم را مورد توجه قرار دهد بسته هستند

همدلی و هم زبانی از دو قطبی بودن جامعه جلوگیری می‌کند/دولت باید شعارها و میثاق های مردم را مورد توجه قرار دهد

همدلی و هم زبانی از دو قطبی بودن جامعه جلوگیری می‌کند/دولت باید شعارها و میثاق های مردم را مورد توجه قرار دهد

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه دولت باید شعارها و میثاق های مردم را مورد توجه قرار دهد، گفت: مردم باید حمایت از دولت را مورد توجه خود قرار دهند،که حمایت های آنها دولت را در عرصه های حماسی محکمتر می کند. به گزارش اهروصال به نقل از مرآت نیوز، حجت الاسلام





نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه دولت باید شعارها و میثاق های مردم را مورد توجه قرار دهد، گفت: مردم باید حمایت از دولت را مورد توجه خود قرار دهند،که حمایت های آنها دولت را در عرصه های حماسی محکمتر می کند.

به گزارش اهروصال به نقل از مرآت نیوز، حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در حاشیه گردهمایی روحانیون استان سمنان در گفتگو با خبرنگاران  در خصوص اینکه فلسفه نامگذاری شعار سال برای جلوگیری از دو قطبی شدن جامعه است، گفت: شعار سال برای دفاع از آرمانهای نظام و انقلاب و ترغیب مردم برای پایداری و استقامت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه دولت نیاز به حمایت و کمک دارد، اظهار کرد: حمایت مردم موجب ایستادگی دولت در مقابل فشارهای وارده از کشورهای غربی است.

وی خاطرنشان کرد: دولت اگر از پشتیبانی مردم برخوردار باشد می تواند بیشتر در صحنه مقابل دیگر کشورها بایستد.

دولت باید شعارها و میثاق های مردم را مورد توجه قرار دهد

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه دولت باید شعارها و میثاق های مردم را مورد توجه قرار دهد، بیان کرد: مردم باید حمایت از دولت را مورد توجه خود قرار دهند،که حمایت های آنها دولت را در عرصه های حماسی محکمتر می کند.

وی با توجه به اینکه باید جلو دو قطبی شدن جامعه را گرفت، گفت: در جامعه باید آن خطوطی که رهبری فرمودند رعایت شود.

وصیتنامه شهدا سرمایه ای  ارزشمند در جامعه است

سعیدی در خصوص نقش روحانیون در جامعه گفت: معرفت افزایی، بصیرت افزایی و  ارجا مردم به بزرگان و ائمه اطهار موثرترین راههای ساختن انسان ها است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران،  راهکارهای تزکیه و تربیت انسان ها، را انتقال الگو ها، وصیت نامه ها  و پیام شهدا عنوان کرد.

سعیدی با اشاره به اینکه شهدا ذخایر بسیار ارزشمندی هستند، افزود: وصیتنامه های شهدا و دفاع مقدس سرمایه بسیار عظیم و ارزشمند در جامعه است.

وی درخصوص ارزیابی ۷۰ هزار وصیت نامه شهدا گفت: در این وصیتنامه ها ولایت مداری-دفاع از اسلام-حاکمیت ارزش ها در جامعه مشترک بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه دفاع از کشورمان دفاع از حق، دین و اهل بیت بود، افزود: انتقال این فرهنگ ها به جامعه برای ایجاد انگیزه مردم، سرمایه است.

وی خاطرنشان کرد: مبلغین و ائمه جماعت برای انتقال این فرهنگ بسیار موثر هستند و بیشترین تاثیر را در فرهنگ شهید و شهادت می توانند داشته باشند.

آثار تدوین شده شهدای استان سمنان، بسیار حجیم و پرمحتوی است

سعیدی، ضمن تشکر از دست اندر کاران برگزاری کنگره شهدای استان سمنان گفت: در خیلی از یادواره های شهدا شرکت داشته ام ولی شور و شعور و عمق این مجموعه را خیلی فراگیرتر دیدم.

وی با بیان اینکه حجم آثاری که از شهدای استان تدوین کردند کار بسیار حجیمی بود، افزود:  مسئولین کنگره با  انگیزه و اراده قوی کار را به جایی رساندند که حداکثر کمال را  داشته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در خاتمه گفت: امیدواریم روز ۱۷اردیبهشت ماه  که روز اوج این تلاش ها  است کارها به نحو احسنت انجام شود و مردم استان از عطر و عمق معنویت بهره وافی و کافی را ببرند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.