کد خبر : 18638
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آوریل 2015 - 3:45
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای عذر خواهی شهرداری بابت تأخیر در رونمایی از یادمان امیرسرلشکر خلبان شهید “یارپرور” بسته هستند

عذر خواهی شهرداری بابت تأخیر در رونمایی از یادمان امیرسرلشکر خلبان شهید “یارپرور”

عذر خواهی شهرداری بابت تأخیر در رونمایی از یادمان امیرسرلشکر خلبان شهید “یارپرور”

مهندس اکبر فلاح شهردار اهر در گفتگو با اهروصال اظهار داشت: مقدمات نصب یادمان امیرسرلشکر خلبان شهید “یارپرور” و  طراحی آن از ابتدای امسال آغاز شده و در آینده نزدیک در مراسمی از این یادمان پرده‌برداری می شود. شهردار اهر افزود: شهرداری اهر با استعانت از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر «حرمت شهیدان

مهندس اکبر فلاح شهردار اهر در گفتگو با اهروصال اظهار داشت: مقدمات نصب یادمان امیرسرلشکر خلبان شهید “یارپرور” و  طراحی آن از ابتدای امسال آغاز شده و در آینده نزدیک در مراسمی از این یادمان پرده‌برداری می شود.
شهردار اهر افزود: شهرداری اهر با استعانت از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر «حرمت شهیدان ما با گذشت زمان تمام نمی‌شود، یاد شهدا باید همیشه در جامعه زنده بماند» و به منظور پاسداشت مقام شامخ شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اقدام به نام‌گذاری خیابان‌ها و کوچه‌های شهر با نام شهدا و ساخت یادمان برای این عزیزان می نماید.
وی با اشاره به اینکه این یادمان قرار بود در روز ۹ اردیبهشت مصادف با روز شورا رو نمایی شود گفت:به دلیل پایان نیافتن کار ساخت ماکت جنگنده و تندیس آن شهید در روز دیگری با مراسمی رونمایی خواهد شد قبل از بیان دلایل وقوع این تاخیر در  طرح لازم می‌دانم صادقانه و متواضعانه از پیشگاه مردم شریف و نجیب اهر و خانواده معظم شهدا و خانواده شهید یارپرور طلب پوزش و عفو داشته باشم.
 فلاح همچنین گفت:مراجل ساخت پایه ماکت و تندیس و محوطه سازی میدان یارپرور به اتمام رسیده و امیدواریم به زودی یادمان شهید یارپرور در این محل نصب شود.
گفتنی است شهید محمود یارپرور در سال ۱۳۲۴در اهر متولد شد وی از ابتدای حمله دشمن بعثی به ایران، شجاعانه در دفاع مقدس شرکت داشت یارپرور ۱۸ بهمن سال ۶۵ در عملیات کربلای پنج هنگام بمباران مواضع نیروهای دشمن به شهادت رسید.

 

Aharvesal94010700002 Aharvesal94010700001

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.